Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί την πρωτοχρονιά του 1965. Είναι η εποχή που η σχέση Μαρίας Κάλλας και Αριστοτέλη Ωνάση μετρούσε ήδη πέντε χρόνια και τίποτα δεν σκίαζε τη σχέση τους. Διάσημοι και λαμπεροί, ήταν οι αγαπημένοι των φωτογράφων που τους κυνηγούσαν μέρα – νύχτα για να απαθανατίσουν μία στιγμή από την κοινή τους ζωή.
Ο Ωνάσης απολάμβανε την επιτυχία σε όλες τις δραστηριότητές του και τον χαρακτηρισμό του «Έλληνα Μίδα».
Η Κάλλας ζούσε τη δική της επιτυχία με τη λαμπρή καριέρα που είχε χτίσει. Το 1964 μάγευε το κοινό με τις ερμηνείες της: “Ave Maria” στο Παρίσι, “Τόσκα” στο Covent Garden.
Παράλληλα ηχογραφούσε την “Carmen” και ενσάρκωνε τη “Norma” του Τζιουζέπε Μπελίνι, υπό τη σκηνοθετική επίβλεψη του Φράνκο Τζεφιρέλι.
To ζευγάρι υποδέχθηκε το 1965 σε πάρτι την ηθοποιό Ελίζαμπεθ Τέιλορ.
Ο Ωνάσης που φημιζόταν για το καλό του γούστο έκανε πολύ συχνά πανάκριβα δώρα στις γυναίκες της ζωής του.
Η Μαρία Κάλλας μετά από κάθε παράσταση, έβρισκε στο καμαρίνι της ένα κόσμημα που της είχε αγοράσει.
Η μεγάλη ντίβα της όπερας δεν προλάβαινε να μετρά τα διαμάντια και τις πέρλες που της χάριζε ο αγαπημένος της.
Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, η οποία επίσης είχε μία από τις πιο ακριβές συλλογές κοσμημάτων στον κόσμο, εντυπωσιάστηκε από ένα κολιέ της Κάλλας με πολλές σειρές μαργαριταριών και δεν μπόρεσε να το κρύψει.
«Ζηλεύω το κολιέ σας», της είπε, γλυκοκοιτάζοντας τον λαιμό της ντίβας.
Διαβάστε στη “ΜτΧ”: Αριστοτέλης Ωνάσης – Μαρία Κάλλας. Ο μοιραίος έρωτας
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr