Τα καταστήματα IKEA έπεσαν θύματα κυβερνοεπίθεσης, με αποτέλεσμα να παραμείνουν εκτός λειτουργίας βασικές υπηρεσίες τους τις τελευταίες ημέρες. Οι παραγγελίες μέσω του e-shop των ΙΚΕΑ δεν είναι δυνατές, ενώ δεν μπορούν να εκδώσουν τιμολόγια και το κυριότερο να επιστρέψουν χρήματα στους πελάτες που έχουν ήδη πληρώσει τα προϊόντα.
«Σας ενημερώνουμε ότι στα καταστήματα ΙΚΕΑ Αεροδρομίου, Κηφισού, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Ιωαννίνων και Πάτρας ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες όλες οι υπηρεσίες μας. Οι παραγγελίες από το E-shop δεν θα είναι δυνατές», αναφέρει το μήνυμα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα των καταστημάτων.
Ο όμιλος Fourlis εξέδωσε ανακοίνωση, διευκρινίζοντας ότι στις 27/11/2024 σημειώθηκε τεχνικό πρόβλημα στα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα του Ομίλου, το οποίο αποδόθηκε σε κακόβουλη εξωτερική ενέργεια.
Η επίθεση αυτή επηρέασε τη λειτουργία των εταιρειών στις 4 χώρες δραστηριοποίησης του ομίλου, δηλαδή στην Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία, χωρίς να επηρεαστούν οι προμηθευτές ή συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής προσωπικών δεδομένων λόγω της κακόβουλης ενέργειας.
Η ανακοίνωση:
«Ο Όμιλος Fourlis, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του, επιθυμεί να ενημερώσει σχετικά με περιστατικό που παρουσιάστηκε στα συστήματά του. Συγκεκριμένα, στις 27/11/2024, σημειώθηκε τεχνικό πρόβλημα στα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα του Ομίλου, το οποίο τελικά διαπιστώθηκε ότι οφείλεται σε κακόβουλη εξωτερική ενέργεια.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρέασε τη λειτουργία των εταιρειών και στις 4 χώρες δραστηριοποίησης, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία. Τονίζεται ωστόσο, ότι δεν επηρεάζει τους προμηθευτές ή τους συνεργάτες μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τα αρμόδια τμήματα του Ομίλου σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες βρίσκονται σε διαδικασία ελέγχου και αντιμετώπισης του περιστατικού, ενώ επισημαίνεται ότι, έχουν τηρηθεί όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και οι οδηγίες των Αρχών Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Από τη συγκεκριμένη κακόβουλη ενέργεια δεν προκύπτει, έως τώρα, διαρροή προσωπικών δεδομένων. Τα καταστήματα του Ομίλου παραμένουν ανοιχτά και εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δεδομένης και της αυξημένης κίνησης των προηγούμενων ημερών λόγω Black Friday. Η Διοίκηση δεσμεύεται προς τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του Ομίλου, για την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπιση του περιστατικού».
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr