Είναι μία από τις διασημότερες σκηνές του σύγχρονου κινηματογράφου. Την έχουν μιμηθεί χιλιάδες, άλλοι τόσοι την έχουν αναλύσει και δεν χρειάζεται να έχεις δει την ταινία για να την γνωρίζεις.
Ήταν η στιγμή που ο μοναχικός ταξιτζής Τράβις Μπικλ προπονείται με το όπλο που έχει κρύψει στο μανίκι του παλτού του.
Στέκεται απέναντι από τον καθρέφτη του, τον οποίο φαντάζεται ως έναν από τους διεφθαρμένους ανθρώπους που περπατούν στους δρόμους της Νέας Υόρκης και εκμεταλλεύονται τους αδύναμους και απροστάτευτους.
Ο μονόλογος του Ντενίρο είχε ως εξής:
«Faster than you, fucking son of a… Saw you coming you fucking… shitheel.
I’m standing here; you make the move. You make the move. It’s your move…
Don’t try it you fuck.
You talkin’ to me? You talkin’ to me? You talkin’ to me? Then who the hell else are you talking… you talking to me? Well I’m the only one here. Who the fuck do you think you’re talking to?»
«Πιο γρήγορος από σένα, γαμ***… Σε πρόλαβα, μαλ***.
Εδώ είμαι, κάνε εσύ την πρώτη κίνηση. Δική σου.
Μην το τολμήσεις καν, μαλ***.
Σε μένα μιλάς; Σε μένα μιλάς; Σε μένα μιλάς; Σε μένα μιλάς; Ε τότε, σε ποιον άλλο μιλάς; Σε μένα μιλάς; Μόνο εγώ είμαι εδώ. Σε ποιον νομίζεις ότι μιλάς;»
Δείτε τη περίφημη σκηνή
Τον μονόλογο έβαλε στο σενάριο ο Ντενίρο.
Στο σενάριο έγραφε μόνο: «Ο Τράβις (ο χαρακτήρας του Ντενίρο) κοιτά τον καθρέφτη».
Οι θεωρίες σχετικά την έμπνευση του ηθοποιού είναι άπειρες.
Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη Μάρτιν Σκορτσέζε, ο Ντενίρο βασίστηκε στον μονόλογο του Μάρλον Μπράντο στην ταινία «Ανταύγειες σε Χρυσά Μάτια».
Μία άλλη θεωρία αναφέρει την καθηγήτρια υποκριτικής του Ντενίρο, τη θρυλική Στέλα Άντλερ, που έδινε μια παρόμοια φράση στους μαθητές της και τους ζητούσε να την εκφέρουν με διάφορους τρόπους.
Ο Ντενίρο έχει δηλώσει ότι μιμούνταν τον τρόπο που ο Μπρους Σπρίνγκστιν μιλούσε με το κοινό του σε μια συναυλία το ’70.
Ο «Ταξιτζής» έκανε πρεμιέρα το 1976 και εδραίωσε την καριέρα του Ρόμπερτ Ντενίρο, ο οποίος είχε μόλις κερδίσει το Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου για τη δεύτερη ταινία του «Νονού».
Για να προετοιμαστεί για τον ρόλο είχε περάσει πέντε βδομάδες ως ταξιτζής στη Νέα Υόρκη.
Αν και ήταν διάσημος, μόνο ένας πελάτης τον αναγνώρισε.
Όπως ήταν φυσικό, ο Ντενίρο ήταν και πάλι υποψήφιος για Όσκαρ.
Πηγή αρχικής φωτογραφίας: Wikimediamtx Commons
Διαβάστε ακόμα: Το υπέροχο τανγκό του Αλ Πατσίνο στο «Άρωμα Γυναίκας» που χάρισε στον ηθοποιό το Όσκαρ Α΄ ανδρικού ρόλου (βίντεο).
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr