Τον Ιανουάριο του 2000 εγκαινιάστηκε το μετρό της Αθήνας. Μετά από πολλά χρόνια, μελετών, ερευνών, εξαγγελιών και αναβολών, τελικά μπήκε στη ζωή των Αθηναίων.
Η κατασκευή του, υπήρξε πάντα από τους μεγάλους στόχους των κυβερνήσεων, προ δικτατορίας και μεταπολιτευτικά. Κάθε υπουργός που σεβόταν τον εαυτό του και ήθελε να υποσχεθεί ένα μεγαλόπνοο έργο, δεν είχε να κάνει τίποτα άλλο, παρά να εξαγγείλει την κατασκευή του. Εξάλλου, τσάμπα ήταν.
Για του λόγου το αληθές, δείτε τα παρακάτω δημοσιεύματα:
H εφημερίδα Αθηναϊκή, τον Ιούλιο του 1965, έγραφε:
Ο Ελεύθερος Κόσμος το 1968 έγραφε:
Το 1968 το Μετρό δεν έγινε, αλλά ευτυχώς ήρθαν οι συνταγματάρχες, για να παρουσιάσουν το τελικό σχέδιο.
Η Ακρόπολις και η Απογευματινή έγραφαν για το μεγάλο έργο, το 1972 και το 1973.
Η Βραδυνή έγραφε ρεπορτάζ το 1976, όταν πάλι κάποιος υπουργός υποσχόταν Μετρό σε τέσσερα χρόνια. Κονδύλια βέβαια δεν είχαν εξασφαλιστεί και μελέτες δεν υπήρχαν, αλλά αυτό δεν ήταν πρόβλημα. Σημασία είχε η καλή πρόθεση.
Η ίδια εφημερίδα το 1979 έγραφε, ότι τελικά στα τέλη του 1984, θα λειτουργούσε το μέσο μεταφοράς και εκτός από την πρώτη γραμμή, έγραφε και για τη δεύτερη από Σεπόλια στη Δάφνη, μέσω Ομόνοιας.
Την τιμητική του πλέον έχει το Μετρό Θεσσαλονίκης, όπου για τους κατοίκους της συμπρωτεύουσας αποτελεί ένα από τα πιο γρήγορα ανέκδοτα της πόλης.
Διαβάστε επίσης στην ΜτΧ: Τα θρυλικά μπλε λεωφορεία που «όργωναν» τους δρόμους και ένωσαν τις γειτονιές με το κέντρο κατασκευάζονταν στην Ελλάδα!
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr