Το μαγιό της λυνόταν τυχαία μπροστά στους δημοσιογράφους και είχε σχέση με τον πρόεδρο Κένεντι. Η αντίζηλος της Μονρό είχε κάνει επεισοδιακό πέρασμα από την Αθήνα

Το μαγιό της λυνόταν τυχαία μπροστά στους δημοσιογράφους και είχε σχέση με τον πρόεδρο Κένεντι. Η αντίζηλος της Μονρό είχε κάνει επεισοδιακό πέρασμα από την Αθήνα

Η Αθήνα το καλοκαίρι του 1962 ζούσε στους ρυθμούς της χολιγουντιανής σταρ Τζέιν Μανσφιλντ, η οποία επισκέφθηκε την Ελλάδα για τις ανάγκες της ταινίας “It happened in Athens”. 

Το έργο δεν έκανε επιτυχία, αλλά οι αστυνομικοί της φωτογραφίας σίγουρα δεν την ξέχασαν ποτέ. Στο έργο συμπρωταγωνίστησε με την Ξένια Καλογεροπούλου, αλλά όπως λέγεται, η ελληνίδα ηθοποιός έχασε με διαφορά στήθους!

Όταν ήταν στο δημοτικό, η Τζέιν Μάνσφιλντ έπαιζε πιάνο, βιολί και διάβαζε Σαίξπηρ.

Όταν όμως πήγε γυμνάσιο, άρχισε να την ενδιαφέρει πιο πολύ ο κινηματογράφος και τα αγόρια.

Όμορφη, ψηλή, με μακριά καλλίγραμμα πόδια και πλούσιο στήθος, η Τζέιν ήταν ακαταμάχητη.

Στα 16 της έμεινε έγκυος και παντρεύτηκε τον φίλο της, τον 21χρονο Πολ Μάνσφιλντ.

Το 1953 πέρασε ένα χρόνο στην Τζόρτζια, όπου ο άντρας της εκπαιδευόταν για να πολεμήσει στην Κορέα.

Όσο έλειπε, η Τζέιν έκανε την πρώτη της γυμνή φωτογράφηση.

Τζέιν Μάνσφιλντ. Πηγή φωτογραφίας Wikipedia

Το 1954 τον έπεισε να μετακομίσουν στο Λος Άντζελες, γιατί ήταν αποφασισμένη να γίνει διάσημη.

Δεν τα πήγε πολύ καλά στις κινηματογραφικές οντισιόν, αλλά διέπρεψε στα αντρικά περιοδικά.

Φωτογραφήθηκε για το νέο περιοδικό “Playboy” στο τεύχος Φεβρουαρίου. Για πολλά χρόνια, ο Φεβρουάριος ήταν αφιερωμένος σε εκείνη. Συνολικά εμφανίστηκε σε περισσότερα από 30 τεύχη. Προφανώς πούλαγε εκατομμύρια αντίτυπα.

Λίγο καιρό αργότερα, το ταλέντο της “αποκαλύφθηκε”.

Η πρεμιέρα της ταινίας “Underwater” με την Τζέιν Ράσελ έγινε σε μια πισίνα, με τους θεατές να την παρακολουθούν κολυμπώντας.

Η Τζέιν βρισκόταν στο κοινό και, τυχαία, λύθηκε το πάνω μέρος του μαγιό της. Τα φλας άστραψαν και το όνομα της Τζέιν Μάνσφιλντ επισκίασε ακόμα και την πρωταγωνίστρια της ταινίας.

Σχεδόν αμέσως, άρχισαν να της τηλεφωνούν τα μεγαλύτερα στούντιο του Χόλυγουντ.

Στις 8 Φεβρουαρίου του 1955, η Τζέιν υπέγραψε συμβόλαιο με τη “Warner Brothers” και τα χαρτιά διαζυγίου με τον Πολ Μάνσφιλντ.

Η απογείωση

Το 1956 έπαιξε στο σόου του Μποντγουεϊ, “Will Success Spoil Rock Hunter?”, όπου υποδύθηκε μία χολιγουντιανή σεξοβόμβα. Ασφαλώς και ήταν πειστική.

Η ερμηνεία της απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και οι επαγγελματικές προτάσεις άρχισαν να πέφτουν βροχή.

Ταυτόχρονα, γνώρισε και τον μεγάλο έρωτα της ζωής της, τον Μίκι Χάργκιτεϊ.

Είχε ψηφιστεί “Mister Universe”. Ερωτεύτηκαν κεραυνοβόλα όταν γνωρίστηκαν στο σόου της Μέη Γουέστ στο Λας Βέγκας.

Πηγή φωτογραφίας Flickr

Πλέοντας σε πελάγη ευτυχίας, η Τζέιν έφυγε απ’ τη “Warner Brothers” και υπέγραψε με την “20th Century Fox”.

Το 1956 το στούντιο δυσκολευόταν να ελέγξει τη μεγαλύτερη σταρ του, την Μέριλιν Μονρό, που είχε πάει στη Νέα Υόρκη για να σπουδάσει στη σχολή του Λι Στράσμπεργκ.

Ήθελαν τη Μάνσφιλντ ως αντικαταστάτρια της Μονρό.

Πράγματι, η πρώτη ταινία με την Τζέιν, “The Girl Can’t Help It” σημείωσε τέτοια επιτυχία, που το κοινό κόντεψε να ξεχάσει την αγαπημένη του ξανθιά πρωταγωνίστρια.

Τον επόμενο χρόνο κέρδισε τη Χρυσή Σφαίρα ως πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιός για την ερμηνεία της στην ταινία “The Wayward Bus”.

Η καριέρα της Μάνσφιλτ είχε απογειωθεί.

Το 1958 παντρεύτηκε τον Χάργκιτεϊ και πλήρωσε δεκάδες χιλιάδες δολάρια για να χτίσει το “Ροζ Παλάτι”.

Η Μάνσφιλντ ήθελε στο σπίτι της τα πάντα να είναι ροζ. Οι τοίχοι, τα έπιπλα, οι κουρτίνες. Δεν λυπήθηκε τα έξοδα, τα οποία άλλωστε απέσβεσε με λίγες εμφανίσεις σε νυχτερινά κλαμπ του Λας Βέγκας.

Για μία μόνο εβδομάδα στο κλαμπ “Tropicana” έπαιρνε 25 χιλιάδες δολάρια, ενώ το Playboy ξεπουλούσε κάθε φορά που την είχε στο εξώφυλλο.

Η απότομη προσγείωση

Λόρεν και Μάνσφιλντ

Λόρεν και Μάνσφιλντ. Πηγή φωτογραφίας Flickr

Από το 1958 άρχισε η σταδιακή της πτώση. Χρειάστηκε να κάνει μεγάλα διαλείμματα ανάμεσα στις ταινίες για να γεννήσει τα παιδιά της και το κοινό άρχισε να την ξεχνά.

Η “20th Century Fox” την έστελνε σε διάφορα στούντιο στην Ευρώπη για να γυρίσει φτηνές ταινίες κι ενώ η Μάνσφιλντ έπαιρνε τα χρήματα του συμβολαίου της, η Fox έβγαζε 250 χιλιάδες δολάρια για κάθε ταινία.

Οι κριτικοί πλέον είχαν στραφεί εναντίον της ηθοποιού. Την αποκαλούσαν “κακή απομίμηση” της Μέριλιν και έβρισκαν τους θεατρινισμούς της, γελοίους.

Όμως κι η ίδια η Μάνσφιλντ είχε φτάσει στα όρια της επιδειξιομανίας.

Τα ρούχα της ήταν πιο προκλητικά από ποτέ και δεν έχανε ευκαιρία να εκθέσει στην ομήγυρη τα πλούσια προσόντα της.

Η φωτογραφία με τη Σοφία Λόρεν που κοιτά περιφρονητικά το ντεκολτέ της είναι χαρακτηριστική.

Για ένα διάστημα, η Μάνσφιλντ ήταν η “Μέριλιν Μονρό των φτωχών”, αλλά πλέον ακόμα και οι φτωχοί την έβρισκαν υπερβολική.

Το 1962 η Μάνσφιλντ και ο σύζυγός της έμειναν δύο μέρες στη θάλασσα, όταν το σκάφος τους αναποδογύρισε. Αγνοούνταν και ορισμένες εφημερίδες έγραψαν ότι ήταν νεκροί.

Τελικά εντοπίστηκαν και η περιπέτεια είχε αίσιο τέλος. Αλλά ακόμα και αυτό, ο Τύπος το χαρακτήρισε ως “απελπισμένη προσπάθεια να τραβήξει την προσοχή του κόσμου”.

Τον ίδιο χρόνο την απέλυσε η “20th Century Fox” και αυτοκτόνησε η Μέριλιν Μονρό.

Η εποχή της ξανθιάς σεξοβόμβας είχε πια τελειώσει και η Μάνσφιλντ έψαχνε απεγνωσμένα ένα τρόπο να διατηρηθεί στην επιφάνεια.

Άρχισε να καταρρέει και η προσωπική της ζωή.

Εθίστηκε στο αλκοόλ, τα χάπια και έκανε μανιωδώς δίαιτα για να διατηρήσει τις τέλειες αναλογίες της.

Αν και παρέμενε παντρεμένη με τον Χάργκιτεϊ, τον απατούσε συνέχεια και με όποιον έβρισκε.

Μια φορά, ο σύζυγός της την βρήκε σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου με δύο άντρες.

Κυκλοφορούσαν φήμες ότι είχε σχέση ακόμα και με τον πρόεδρο Κένεντι, ακολουθώντας πιστά τα βήματα της Μονρό.

Το 1963 έκανε άλλη μία φωτογράφηση για το “Playboy”, τόσο προκλητική που ο ιδιοκτήτης του περιοδικού, Χιου Χέφνερ, κατέληξε στα δικαστήρια.

Λίγους μήνες αργότερα, έπαιξε στην ταινία που κατέστρεψε ολοσχερώς ό,τι είχε απομείνει απ’ την καριέρα της, το “Promises, Promises”.

Εμφανίστηκε γυμνή, η πρώτη γυμνή σκηνή σε χολυγουντιανή ταινία. Αν και εισπρακτικά πήγε καλά, η Μάνσφιλντ χαρακτηρίστηκε ως “τελειωμένη υπόθεση”.

Ο κόσμος την είχε πια ξεγράψει.

Ο εθισμός στο αλκοόλ χειροτέρεψε και η Μάνσφιλντ βρήκε δουλειά στο θέατρο.

Χώρισε με τον Χάργκιτεϊ και παντρεύτηκε τον σκηνοθέτη Ματ Κλάιμπερ. Απέκτησαν ένα γιο, αλλά χώρισαν σχεδόν αμέσως.

Ο δικηγόρος που ανέλαβε το διαζύγιο λεγόταν Σαμ Μπρόντι και την ερωτεύτηκε τρελά.

Έμειναν μαζί για δύο χρόνια, αλλά η σχέση τους ισοπέδωσε την ψυχολογία της Μάνσφιλντ.

Ο Μπρόντι ήταν βίαιος, τη χτυπούσε συχνά και έκανε σκηνές ζηλοτυπίας.

Το 1967 έφτασε να χτυπήσει ακόμα και τη 16χρονη κόρη της, Τζέιν Μαρί. Στο δικαστήριο, η 16χρονη είπε ότι η μητέρα της παρακολουθούσε μεθυσμένη και υπό την επήρεια ναρκωτικών και τον ενθάρρυνε.

Η έφηβη έφυγε από το σπίτι και πήγε να μείνει με συγγενείς του πατέρα της.

Το βράδυ της 29ης Ιουνίου του 1967, η Τζέιν κατευθυνόταν προς τη Νέα Ορλεάνη, όπου θα εμφανιζόταν σε ένα κλαμπ.

Το αυτοκίνητο οδηγούσε σοφέρ, με την Τζέιν και τον Μπρόντι στο μπροστινό κάθισμα.

Τα τέσσερα παιδιά της κάθονταν πίσω.

Μπροστά από το αυτοκίνητο, ένα φορτηγό ράντιζε καλλιέργειες και ο οδηγός δεν μπορούσε να δει μέσα απ’ το σύννεφο των χημικών.

Συγκρούστηκε με ένα τρακτέρ. Οι τρεις ενήλικες πέθαναν ακαριαία, αλλά κανένα απ’ τα παιδιά δεν τραυματίστηκε.

Στην κηδεία της, απ’ τους τρεις συζύγους της, παρευρέθηκε μόνο ο Μίκι Χάργκιτεϊ.

Η Τζέιν Μάνσφιλντ ήταν μόλις 34 ετών.

Της Αθηνάς Τζίμα

Πηγή αρχικής φωτογραφίας Flickr

loren-mansfield1Διαβάστε ακόμη: Σοφία Λόρεν: «Φοβόμουνα ότι το στήθος της Τζέιν Μάνσφιλντ θα έπεφτε στο πιάτο μου». Η Ιταλίδα δίνει νέα ερμηνεία για την περίφημη φωτογραφία και το επίμονο βλέμμα στο στήθος της Μάνσφιλντ.

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.