Τον Ιανουάριο του 2019, εμφανίστηκε στο Instagram ένας λογαριασμός με μοναδική δημοσίευση ένα αυγό σε λευκό φόντο. Ο σκοπός του: να σπάσει το ρεκόρ της φωτογραφίας με τα περισσότερα likes στην πλατφόρμα.
Μέχρι τότε την πρωτοκαθεδρία είχε μία φωτογραφία της Κάιλι Τζένερ (της μικρότερης εκ των αδερφών Καρντάσιαν), με περισσότερα από 18 εκατομμύρια “like”.
Στις 4 Ιανουαρίου του 2019, δημοσιεύτηκε το διάσημο αυγό που άλλαξε τα δεδομένα.
Το ρεκόρ
Ας θέσουμε μαζί ένα παγκόσμιο ρεκόρ για το ποστ με τα περισσότερα likes στο Instagram. Να σπάσουμε το τωρινό παγκόσμιο ρεκόρ που κατέχει η Κάιλι Τζένερ (18 εκατομμύρια)! Το ‘χουμε.
Η λεζάντα της δημοσίευσης ήταν ξεκάθαρη και γρήγορα φάνηκε να βρίσκει φανατικούς υποστηρικτές. Μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα η εικόνα έγινε viral, με χρήστες από όλο τον κόσμο να την μοιράζονται και να προσκαλούν τους φίλους τους να βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου.
Η μαζική κινητοποίηση δεν άργησε να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. 9 μέρες μετά τη δημοσίευσή του, το αυγό είχε συγκεντρώσει 18,4 εκατομμύρια likes και είχε σπάσει το ρεκόρ της Κάιλι Τζένερ στο Instagram. Οι χρήστες όμως δεν σταμάτησαν εκεί. 48 ώρες αργότερα, τα likes ήταν πάνω από 45 εκατομμύρια. Ξεπερνώντας το τραγούδι Despacito στο YouTube, το αυγό μετατράπηκε στην δημοσίευση με τα περισσότερα likes σε όλο το ίντερνετ.
Ωστόσο, ακόμα κανείς δεν γνώριζε τον δημιουργό της.
Ο δημιουργός
Μετά την κατάρριψη του ρεκόρ, ο λογαριασμός άρχισε να δημοσιεύει μια σειρά από φωτογραφίες που προετοίμαζαν το έδαφος για την «μεγάλη αποκάλυψη». Πρώτα, ένα αυγό με μικρό ράγισμα. Έπειτα, ένα μεγαλύτερο ράγισμα.
Τελικά, στις 3 Φεβρουαρίου, σε συνεργασία με τους New York Times και το Hulu, αποκαλύφθηκε ότι πίσω από το αυγό “κρυβόταν” ένας βρετανός διαφημιστής ονόματι Κρις Γκόντφρι.
Όπως παραδέχθηκε, ξεκίνησε σαν ένα πείραμα. Βρήκε το αυγό σε μια ιστοσελίδα με στοκ εικόνες και την ανέβασε.
Στην πορεία, αφού είδε ότι δούλεψε, εξελίχθηκε σε διαφημιστικό τρικ για την προώθηση μιας καμπάνιας για την ψυχική υγεία.
Η τελευταία φωτογραφία που ανέβηκε στον λογαριασμό ήταν ένα εντελώς ραγισμένο αυγό με τη λεζάντα:
Πρόσφατα ξεκίνησα να ραγίζω. Η πίεση των social mediamtx με επηρεάζει. Αν περνάς κι εσύ δύσκολα, μίλα σε κάποιον.
Είχαν γίνει αρκετές προτάσεις στον Κρις Γκόντφρι από εταιρείες-κολοσσούς, οι οποίες ήθελαν να εκμεταλλευτούν το αυγό διαφημιστικά. Ο Γκόντφρι και οι συνεργάτες του αρνήθηκαν γιατί δεν το θεώρησαν σωστό. Επιθυμούσαν να χρησιμοποιήσουν την γιγάντια πλατφόρμα που -κατά λάθος- δημιούργησαν, για καλό σκοπό. Έτσι κι έγινε. Μετά την αποκάλυψη της καμπάνιας, ο λογαριασμός δεν ξαναχρησιμοποιήθηκε.
Σήμερα, έχουν διαγραφεί όλα τα ποστ, εκτός από το πρώτο.
Η «αποκαθήλωση»
Για σχεδόν 4 χρόνια το αυγό παρέμεινε στην κορυφή του Instagram. Η «αποκαθήλωσή» του έγινε στις 18 Δεκεμβρίου του 2022. Η κατάκτηση του Μουντιάλ από την Αργεντινή έστρεψε τα παγκόσμια βλέμματα στον μεγάλο πρωταγωνιστή της διοργάνωσης, τον Λιονέλ Μέσι. Η πρώτη φωτογραφία που ανέβασε ο Αργεντίνος άσος με το πολυπόθητο τρόπαιο συγκέντρωσε περισσότερα από 63 εκατομμύρια «μου αρέσει» μέσα σε λίγες ώρες.
Ειδήσεις σήμερα:
- Επίθεση στη χριστουγεννιάτικη αγορά του Μαγδεμβούργου. To προφίλ του δράστη. 4 νεκροί
- Ανοιχτά καταστήματα και σούπερ μάρκετ την Κυριακή. Αναλυτικά το εορταστικό ωράριο
- Χειμωνιάτικος καιρός με ισχυρές βροχές και θυελλώδεις άνεμοι. Ποιες περιοχές επηρεάζονται
- Οι δημοφιλείς προορισμοί για τις ημέρες των εορτών. Ψηλά στη ζήτηση τα Τρίκαλα και η Δράμα
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ