Η Meta απαιτεί τώρα από τους Ευρωπαίους χρήστες της να διαλέξουν: είτε να πληρώνουν 9,99-12,99 ευρώ/μήνα για να χρησιμοποιούν το Facebook χωρίς διαφημίσεις είτε να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν δωρεάν, αλλά «οι πληροφορίες σας θα χρησιμοποιηθούν για διαφημίσεις». Οι χρήστες προϊόντων της Meta στην Ευρώπη λαμβάνουν ειδοποιήσεις που τους ζητούν να διαλέξουν μία από τις παραπάνω επιλογές.
“Στην Ευρώπη, μπορείτε να εγγραφείτε για να χρησιμοποιήσετε τα Προϊόντα μας χωρίς διαφημίσεις ή μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε δωρεάν με διαφημίσεις. Ενημερώσαμε τους όρους και τις πολιτικές απορρήτου μας για να αντικατοπτρίζουν αυτές τις επιλογές”, γράφουν οι ενημερωμένοι όροι της Meta.
Η συνδρομή, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο στην Ευρώπη, έχει διαφορετικές τιμές ανάλογα με το αν το αγοράζει κανείς στο Facebook.com ή μέσω της εφαρμογής. Η ηλεκτρονική έκδοση κοστίζει 9,99 € το μήνα για έναν λογαριασμό συν 6 € για κάθε επιπλέον λογαριασμό και η τιμή συνδρομής εντός εφαρμογής είναι 12,99 € συν 8 € το μήνα για κάθε επιπλέον λογαριασμό.
Η Meta σημείωσε ότι μέχρι την 1η Μαρτίου 2024, οι χρήστες θα χρεώνονται μόνο με σταθερή χρέωση 9,99 € ή 12,99 € το μήνα για οποιονδήποτε αριθμό λογαριασμών διαχειρίζονται και ανήκουν στο Κέντρο Λογαριασμών και οι επιπλέον λογαριασμοί θα αρχίσουν χρεώνονται αργότερα. “Αυτό σημαίνει ότι οι πληροφορίες σας σε αυτούς τους λογαριασμούς δεν θα χρησιμοποιηθούν για διαφημίσεις και δεν θα βλέπετε διαφημίσεις σε κανένα από τα Προϊόντα της Meta όταν χρησιμοποιείτε αυτούς τους λογαριασμούς”, αναφέρεται στη σελίδα υποστήριξης και παροχής βοήθειας στους χρήστες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες επί πληρωμή θα εξακολουθούν να βλέπουν αναρτήσεις και μηνύματα από επιχειρήσεις και δημιουργούς, αλλά “δεν θα βλέπουν πλέον τις διαφημίσεις τους”.
Οι χρήστες επί πληρωμή δεν θα μπορούν να έχουν έσοδα από τα διαφημιστικά Reels
Ακόμα και οι χρήστες επί πληρωμή όμως θα υπόκεινται σε περιορισμούς, καθώς η δυνατότητά τους να διαφημίζονται και να έχουν έσοδα από διαφημίσεις θα είναι περιορισμένη. Δεν θα μπορούν να έχουν έσοδα από διαφημίσεις με Reels και “διαφημίσεις στη ροή”. Eπίσης, οι συνδρομητές δεν θα μπορούν να κάνουν διαφημίσεις συνεργασίας στο Instagram ή στο Facebook. Αυτές οι δραστικές αλλαγές έχουν ήδη προκαλέσει την απογοήτευση πολλών χρηστών οι οποίοι εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους με αναρτήσεις στην πλατφόρμα Χ.
Για όσους επιλέξουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τις εφαρμογές της Meta δωρεάν, ο τεχνολογικός γίγαντας υπόσχεται ότι η εμπειρία τους θα παραμείνει ίδια. Οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις Προτιμήσεις Διαφημίσεων, οι οποίες προσφέρουν ορισμένα εργαλεία ελέγχου για τις διαφημίσεις που βλέπουν, καθώς και τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για τη στόχευση αυτών των διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών δραστηριότητας από συνεργάτες διαφημίσεων.
Το Facebook έχει πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες από αυτές που παρέχει ο ίδιος ο χρήστης, αποκαλύπτει η Πολιτική Απορρήτου του. Αυτό περιλαμβάνει τη δραστηριότητα των χρηστών εκτός Facebook με πληροφορίες που συλλέγονται από άλλες εφαρμογές ή υπηρεσίες, σχετικά με την αλληλεπίδρασή των χρηστών, όπως επισκέψεις, βόλτες με το Uber, παράδοση φαγητού και πολλά άλλα.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα των πληροφοριών που λαμβάνει η Meta για τους χρήστες της:
Τα στοιχεία της συσκευής σας
Ιστότοποι που επισκέπτεστε και δεδομένα cookie
Εφαρμογές που χρησιμοποιείτε
Παιχνίδια που παίζετε
Αγορές και συναλλαγές που πραγματοποιείτε από Meta Products (ακόμα κι αν ολοκληρώνετε την αγορά εκτός Μeta)
Οι διαφημίσεις που βλέπετε και ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδράτε μαζί τους
Πώς χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των συνεργατών της Meta
Στη συνέχεια, το Meta αντιστοιχίζει τις πληροφορίες που συνέλεξε από τη δραστηριότητα των χρηστών στο διαδίκτυο με τους λογαριασμούς τους για να τους παρέχει εξατομικευμένο περιεχόμενο και διαφημίσεις.
«Λαμβάνουμε αυτές τις πληροφορίες είτε είστε συνδεδεμένοι είτε έχετε λογαριασμό στα Προϊόντα μας», εξηγεί το Facebook. Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον χρήστη περιλαμβάνουν επίσης αλληλεπιδράσεις και αγορές, hashtags, δεδομένα προγράμματος περιήγησης ή εφαρμογής, εφαρμογές, τοποθεσία κ.α.
Facebook και Instagram θα απαιτήσουν από τους πολιτικούς διαφημιστές να αποκαλύπτουν που και πώς χρησιμοποίησαν την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)
Η Meta θα απαιτήσει από τους πολιτικούς διαφημιστές σε όλο τον κόσμο να αποκαλύπτουν οποιαδήποτε χρήση τεχνητής νοημοσύνης στις διαφημίσεις τους, από το επόμενο έτος, δήλωσε η εταιρεία την Τετάρτη, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης κίνησης για τον περιορισμό των λεγόμενων «deepfakes» και άλλου ψηφιακά τροποποιημένου παραπλανητικού περιεχομένου.
Ο κανόνας πρόκειται να τεθεί σε ισχύ το επόμενο έτος, πρόσθεσε η εταιρεία, ενόψει των εκλογών στις ΗΠΑ του 2024 και άλλων μελλοντικών εκλογών παγκοσμίως.
Σύμφωνα με μια ανάρτηση ιστολογίου της εταιρείας, η πολιτική αυτή θα αφορά οποιαδήποτε διαφήμιση πολιτικού ή κοινωνικού θέματος στο Facebook ή το Instagram που χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία για τη δημιουργία εικόνων ανθρώπων που δεν υπάρχουν, που διαστρεβλώνουν την αληθινή φύση ενός γεγονότος ή που κάνουν ένα άτομο να φαίνεται ότι λέει ή κάνει πράγματα που δεν έκανε.
Μικρές χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης που «είναι ασήμαντες» για τη διαφήμιση, όπως η περικοπή εικόνας ή η διόρθωση χρώματος, δεν θα είναι απαραίτητο να αποκαλύπτονται.
Ειδήσεις σήμερα:
- Συγγενής θύματος στα Τέμπη κατέθεσε αίτημα εκταφής. Πείραμα για την έκρηξη από έλαια σιλικόνης και τη δημιουργία πυρόσφαιρας
- Έναντι 6,2 εκατ. δολαρίων πωλήθηκε η διάσημη μπανάνα του εκκεντρικού καλλιτέχνη Κατελάν. Ο συμβολισμός και το μήνυμα
- Ανεξαρτητοποιήθηκαν απο τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Τζάκρη και Πούλου. Αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ
- Ο «Νέος Μεταμφιεσμένος σε Έρωτα» του Τσαρούχη πωλήθηκε 572 χιλ. ευρω σε δημοπρασία στο Παρίσι
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ