Τι απαντά η Skroutz στις καταγγελίες για διαδικτυακή απάτη μέσω της πλατφόρμας

Τι απαντά η Skroutz στις καταγγελίες για διαδικτυακή απάτη μέσω της πλατφόρμας

Τι απαντά η Skroutz στις καταγγελίες για διαδικτυακή απάτη μέσω της πλατφόρμας

Αυξάνονται στα κοινωνικά δίκτυα τα παράπονα για την Skroutz, τη γνωστή εταιρεία που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρικό εμπόριο.

Προηγήθηκαν καταγγελίες καταναλωτών για αγορές τους που δεν ολοκληρώθηκαν, δηλαδή αν και προχώρησαν στην παραγγελία και την πληρωμή προϊόντων με κάρτα, αυτά δεν έφτασαν ποτέ στους ίδιους.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός νεαρού ο οποίος σε βίντεο στο TikTok με τίτλο SKROUTZ SCAM προχώρησε σε καταγγελία για την περιπέτεια με την οποία ήρθε αντιμέτωπος όταν παρήγγειλε μία τηλεόραση από την επιχείρηση «365shop» με την οποία η πλατφόρμα Skroutz είχε επί σειρά ετών στρατηγική συνεργασία.«Μπήκα στο Skroutz, βρήκα μία τηλεόραση σε πολύ καλή τιμή. Μπήκα στο πρώτο κατάστημα που είχε το οποίο συνεργάζεται με το Skroutz από το 2019 και είχε καλές κριτικές σχετικά. Είχε μόνο μία αρνητική», περιέγραψε αρχικά. «Αφού, λέω, συνεργάζεται με το Skroutz τόσα χρόνια, είναι αξιόπιστο», συνεχίζει ο νεαρός. Ο νεαρός αποκάλυψε ότι η αγορά έγινε από το site 365shop.gr και σημείωσε ότι πριν προχωρήσει στην αγορά μίλησε τηλεφωνικά με εκπρόσωπο του site.

@slidismode Story time..να προσέχετε!#skroutz #scam #tiktokgreece #greektiktok #fypgreece #storytime ♬ original sound – Eugenios

Καθώς οι μέρες περνούσαν και η παραγγελία δεν παραδινόταν, ο νεαρός υποστηρίζει ότι προσπάθησε να επικοινωνήσει με την συγκεκριμένη εταιρεία, δεν έπαιρνε ωστόσο καμία απάντηση. «Επικοινώνησα με το Skroutz, έκανα μία αρνητική αξιολόγηση, έπειτα μου έστειλαν ένα μέιλ, μου απάντησαν ότι η παραγγελία έχει παραδοθεί στον κούριερ και θα με ενημερώσουν με αριθμό voucher», είπε ο νεαρός. Σύμφωνα με τον ίδιο όμως, την επόμενη μέρα παρατήρησε ότι είχαν κατέβει το site και η σελίδα στο Facebook της εταιρείας 365shop.gr. Σύμφωνα με τον νεαρό, το ίδιο πρόβλημα με εκείνο αντιμετώπισαν άλλα 40-45 άτομα. Όλοι, όπως αναφέρει, επικοινώνησαν με το Skroytz και έλαβαν «την ίδια αυτοματοποιημένη απάντηση» που έλεγε ότι «δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι με λίγα λόγια» και τους παρότρυνε να προχωρήσουν σε μήνυση. «Όλοι μας μπήκαμε σε αυτό το site και κάναμε παραγγελία μόνο και μόνο επειδή ήταν στο Skroutz. Οπότε από εδώ και πέρα το Skroutz για εμένα έχει φάει “χ”», σημειώνει καταλήγοντας ο νεαρός και παροτρύνει τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί στις αγορές τους και να προχωρούν σε αυτές μόνο με αντικαταβολή.

Το #Cancel_Skroutz trend στο Twitter

Αξίζει να σημειωθεί πάντως, ότι τις τελευταίες ημέρες, το #cancel_skroutz έχει γίνει δημοφιλές στο Twitter και μέσω αυτού οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου εκφράζουν τα παράπονά τους τόσο για το 365shop.gr όσο και την πολιτική που ακολουθεί το ίδιο το Skroutz.

Η ανακοίνωση της Skroutz

Από την πλευρά της η Skroutz προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με το ζήτημα αναφέροντας τα εξής:

Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η  συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν  με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.