Έλληνας αξιωματούχος μιλώντας στους Sundays Times υποστηρίζει πως Αθήνα και Λονδίνο βρίσκονται πολύ κοντά στην επίτευξη συμφωνίας που θα οδηγήσει στην επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα.
Η Ελλάδα διατείνεται ότι βρίσκεται στα πρόθυρα μιας συμφωνίας «win-win» με το Βρετανικό Μουσείο για τα Γλυπτά, τα οποία αναμένεται να αρχίσουν να επιστρέφουν στην Αθήνα πριν από το τέλος του έτους, αναφέρεται στο ρεπορτάζ της βρετανικής εφημερίδας.
Ανώτερος Έλληνας αξιωματούχος είπε ότι οι «κόκκινες γραμμές» σχετικά με την ιδιοκτησία των αρχαιοτήτων είναι αμετακίνητες και πρότεινε ένα νέο «παράρτημα του Βρετανικού Μουσείου» στο Μουσείο της Ακρόπολης, ως μία από τις πολλές πιθανές λύσεις.
Πρόσθεσε ότι το Βρετανικό Μουσείο και η ελληνική κυβέρνηση είχαν αποκλείσει οποιοδήποτε «δάνειο ή ανταλλαγή, επειδή οποιαδήποτε τέτοια συμφωνία θα πρέπει να περιλαμβάνει αναφορά στο επίμαχο ζήτημα της ιδιοκτησίας, που αποτελεί κόκκινη γραμμή και για τις δύο πλευρές».
Βρετανικές πηγές ανέφεραν, ωστόσο, ότι η ιδέα του «παραρτήματος του Βρετανικού Μουσείου» δεν έχει συζητηθεί επισήμως και ότι δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα.
Πριν από τον επόμενο γύρο συνομιλιών με επικεφαλής τον πρώην υπουργό Οικονομικών Τζορτζ Όσμπορν, νυν πρόεδρο του Βρετανικού Μουσείου, και τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η ελληνική κυβερνητική πηγή είπε χθες ότι οι δύο ηγέτες συμφώνησαν να «κατευνάσουν τη ρητορική» που έχει προκληθεί τις τελευταίες ημέρες.
Ειδήσεις σήμερα:
- Τέλος εποχής για τα υποθηκοφυλακεία. Ηλεκτρονικές οι συναλλαγές μέσω κτηματολογίου. Το σχέδιο για Τεχνητή Νοημοσύνη
- Θεσσαλονίκη. Απόπειρα απάτης με το πρόσχημα του ΔΕΔΔΗΕ – Ζητούσαν 18.000 ευρώ για διαγραφή οφειλής
- Υπουργείο Υγείας. Στα φαρμακεία της γειτονιάς φάρμακα υψηλού κόστους μετά τον κλειδαρά στον ΕΟΠΥΥ
- Συγκινητικός απολογισμός της Καίτης Γκρέυ. «Ο κόσμος είναι καλός, αλλά εμείς τον κάνουμε κακό» (Βίντεο)
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ