Στη φωτογραφία απεικονίζεται ο σταθμός του τρένου το 1917.
Εκεί που σήμερα περιμένουν κίτρινα ταξί, τότε συγκεντρώνονταν αραμπάδες, δηλαδή κάρα που μετέφεραν τον κόσμο και τα προϊόντα σε διάφορες γωνιές της πόλης.
Ο σταθμός ήταν τμήμα της πρώτης σιδηροδρομικής γραμμής που κατασκευάστηκε ποτέ στην Ελλάδα, η οποία πήγαινε από Πειραιά μέχρι και το κέντρο της πόλης.
Η απόσταση που κάλυπτε ήταν μόλις 8,5 χιλιόμετρα, αλλά τα έργα χρειάστηκαν 12 χρόνια για να ολοκληρωθούν. Στην Αμερική κατασκεύαζαν 12 χιλιόμετρα την ημέρα!
Η πρόταση για την κατασκευή του σιδηροδρόμου έγινε το 1857, από τον Αλέξανδρο Μαυροκορδάτο, μετά από προτροπή των Άγγλων που είχαν στο νου τους εμπορικούς σκοπούς. Οι κατασκευές αντιμετώπισαν πλήθος προβλημάτων, καθώς οι αξιόπιστοι επενδυτές δεν ενδιαφέρονταν. Οι εταιρείες πτώχευαν και δανείζονταν με εγγυητή το κράτος, που τελικά πτώχευσε και αυτό.
Όμως, στις 17 Φεβρουαρίου του 1869 εγκαινιάστηκε ο σταθμός του Θησείου, ο οποίος φαίνεται στη φωτογραφία και λειτουργεί μέχρι σήμερα.
Διαβάστε επίσης στη “ΜτΧ”: Ποιο ήταν το περίφημο «ζευγάρι της Αγίας Παρασκευής» που ζούσε στο Θησείο. Ήταν υπόδειγμα για τους παντρεμένους μέχρι που τυχαία αποκαλύφθηκε η πικρή αλήθεια……
Ειδήσεις σήμερα:
- Συνελήφθη ο ενοικιαστής της γιάφκας στο Παγκράτι. Πρόκειται για 49χρονο φιλόλογο
- Διάγγελμα Πούτιν. «Ο πόλεμος στην Ουκρανία μετατρέπεται σε παγκόσμιο. Μας χτύπησαν με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς»
- Έρχονται χιονοπτώσεις και θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν. Οι θερμοκρασιακές διαφορές βορρά – νότου (Χάρτης )
- Κιβωτός του Κόσμου. «Όχι» από ΣτΕ στην επιστροφή της διοίκησης στην οικογένεια του πατέρα Αντώνιου
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ