Στη φωτογραφία απεικονίζεται ο σταθμός του τρένου το 1917.
Εκεί που σήμερα περιμένουν κίτρινα ταξί, τότε συγκεντρώνονταν αραμπάδες, δηλαδή κάρα που μετέφεραν τον κόσμο και τα προϊόντα σε διάφορες γωνιές της πόλης.
Ο σταθμός ήταν τμήμα της πρώτης σιδηροδρομικής γραμμής που κατασκευάστηκε ποτέ στην Ελλάδα, η οποία πήγαινε από Πειραιά μέχρι και το κέντρο της πόλης.
Η απόσταση που κάλυπτε ήταν μόλις 8,5 χιλιόμετρα, αλλά τα έργα χρειάστηκαν 12 χρόνια για να ολοκληρωθούν. Στην Αμερική κατασκεύαζαν 12 χιλιόμετρα την ημέρα!
Η πρόταση για την κατασκευή του σιδηροδρόμου έγινε το 1857, από τον Αλέξανδρο Μαυροκορδάτο, μετά από προτροπή των Άγγλων που είχαν στο νου τους εμπορικούς σκοπούς. Οι κατασκευές αντιμετώπισαν πλήθος προβλημάτων, καθώς οι αξιόπιστοι επενδυτές δεν ενδιαφέρονταν. Οι εταιρείες πτώχευαν και δανείζονταν με εγγυητή το κράτος, που τελικά πτώχευσε και αυτό.
Όμως, στις 17 Φεβρουαρίου του 1869 εγκαινιάστηκε ο σταθμός του Θησείου, ο οποίος φαίνεται στη φωτογραφία και λειτουργεί μέχρι σήμερα.
Διαβάστε επίσης στη “ΜτΧ”: Ποιο ήταν το περίφημο «ζευγάρι της Αγίας Παρασκευής» που ζούσε στο Θησείο. Ήταν υπόδειγμα για τους παντρεμένους μέχρι που τυχαία αποκαλύφθηκε η πικρή αλήθεια……
Ειδήσεις σήμερα:
- Γιατί ο Μπομπ Ντίλαν ήθελε να χτυπήσει τον Γούντι Άλεν. Η ιστορία πίσω από τη γνωριμία των 2 θρύλων
- Τουρκικά ΜΜΕ. Η Ελλάδα πρώτη επιλογή για χρυσή βίζα μέσω αγοράς ακινήτων. Πόσα πλήρωσαν το 2024
- Στήριξη Βάσιας Τριφύλλη σε Φιλιππίδη για Παπούλια. «Είναι ωραία γυναίκα, πώς είναι δυνατόν να μην της δείξει κάτι;»
- Με καταδίκες για βιασμό ο δράστης των επιθέσεων με κατσαβίδι στο Κορωπί. Τα χειρόγραφα σημειώματα
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ