Η Αλίκη Βουγιουκλάκη δεν συνήθιζε να πρωταγωνιστεί σε διαφημίσεις, αλλά δεν τις απέκλειε και όταν
συμμετείχε σε διαφημίσεις έκανε πάταγο.
Η πρώτη εμφάνισή της ηθοποιού σε διαφημιστική εκστρατεία συνέπεσε με τα πρώτα της βήματα στον κινηματογράφο.
“Να την πιεις στο ποτήρι”
Τέλη δεκαετίας του ’50 αποτελούσε μια όμορφη και δροσερή παρουσία, με την οποία η Φιξ ήθελε να συνδέσει την μπίρα της. Η καστανή τότε Αλίκη Βουγιουκλάκη, καλούσε το κοινό να ενδώσει σε ένα μπουκάλι κι ένα ποτήρι απολαυστικής μπύρας. Με το σύνθημα «Υγεία – ευτυχία – αγάπη» και το κλασικό σλόγκαν «Πίνε Φιξ, κάνει καλό», η νεαρή ηθοποιός διαφήμιζε τη φίρμα που έγινε συνώνυμο της ελληνικής μπύρας και κράτησε για δεκαετίες την πρωτοκαθεδρία στην αγορά.
Ακόμα και σήμερα παραμένει μια από τις πιο γνωστές ρετρό διαφημίσεις. Ήταν μάλιστα τόσο δημοφιλής εκείνη την εποχή που μπήκε ακόμα και σε ημερολόγια τοίχου του 1957, για τον μήνα Απρίλιο. Το μήνυμα της διαφήμισης ήταν «να την πιεις στο ποτήρι», με την Αλίκη να ποζάρει μ’ ένα ποτήρι κι ένα μπουκάλι της γνωστής ζυθοποιίας στα δυο της χέρια. Τα επόμενα χρόνια η καριέρα της απογειώθηκε και οι προτάσεις για διαφημιστικά ήταν αμέτρητες και καλοπληρωμένες.
Με εμφάνιση σταρ σε διαφήμιση καφέ
Το 1987 εμφανίστηκε σε τηλεοπτική διαφήμιση του καφέ “Filcafe Continental”. To σποτ την παρουσίαζε σε διάφορες στιγμές της καθημερινότητας να απολαμβάνει την συγκεκριμένη μάρκα καφέ.
“Αυτός είναι ένας άλλος καφές”, ήταν το σλόγκαν της διαφήμισης που έδειχνε ότι η Αλίκη όπου και να βρίσκεται πίνει μόνο τον αγαπημένο της καφέ. Ξυπνάει, χαλαρώνει στο σαλόνι της, τρέχει μες τη βροχή, πάντα με ένα ποτήρι καφέ στο χέρι.
Ακόμη και λίγα δευτερόλεπτα πριν ανέβει στη σκηνή, η τελευταία κίνηση της είναι να γευτεί για γουλιά από τον καφέ της. Άλλωστε, όπως έλεγε το σενάριο, “ήταν ένας καφές έτοιμος για επιτυχία και δράση”, όπως η ζωή της Αλίκης.
“Εγώ ψηφίζω 154”
Δύο χρόνια αργότερα μια διαφήμισή της έκανε πάταγο.
Στις εκλογές υπήρχε πόλωση και όλοι αναρωτήθηκαν τι σημαίνει το ερώτημα:
“Τι ψηφίζει η Αλίκη;”.
Μία εβδομάδα μετά την προβολή του πρώτου σποτ, ήρθε στους δέκτες η απάντηση. “Εγώ ψηφίζω 154”. Λαμπερή, με μαύρο φόρεμα, αστραφτερή παγιέτα και λευκή γούνα εμφανίζεται μέσα από ένα κόκκινο αμάξι, κοιτά την κάμερα και δηλώνει “154 κι έφτασε”.
Ήταν το νούμερο της εταιρείας Οδικής Βοήθειας, Express Service.
Χωρίς να βγάλει καν τα γάντια της, καλεί τον τριψήφιο αριθμό της οδικής βοήθειας. Στο διαφημιστικό δείχνει ήρεμη και καθόλου ανυπόμονη, αν και υποτίθεται ότι χάλασε το αμάξι της.
Όταν όλα έχουν διορθωθεί κοιτά ξανά το φακό με πλατύ χαμόγελο και υπενθυμίζει τον “μαγικό” τριψήφιο αριθμό.
Η τελευταία συμμετοχή της σε διαφήμιση ήταν το 1995 για τα κλιματιστικά Samsung. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν πρόσωπο αγαπητό, προσφιλές και οικείο γι’ αυτό και οι διαφημιστές είχαν πολλούς λόγους να την επιλέγουν και να την εμπιστεύονται στις καμπάνιες τους.
Έτσι εξασφάλιζαν την προβολή του προϊόντος τους και σίγουρες πωλήσεις.
Διαβάστε ακόμη στη “ΜτΧ”:Πώς η Βουγιουκλάκη διαφήμιζε τις γούνες του Χουντάλα τη δεκαετία του ’60 απογειώνοντας τη φήμη του. Η Βλαχοπούλου περίμενε τρία χρόνια για μια λεοπάρ γούνα, ενώ γούνες φορούσαν ο Βοσκόπουλος και ο Κούρκουλος
Ειδήσεις σήμερα:
- Επίθεση στη χριστουγεννιάτικη αγορά του Μαγδεμβούργου. To προφίλ του δράστη. 4 νεκροί
- Ανοιχτά καταστήματα και σούπερ μάρκετ την Κυριακή. Αναλυτικά το εορταστικό ωράριο
- Χειμωνιάτικος καιρός με ισχυρές βροχές και θυελλώδεις άνεμοι. Ποιες περιοχές επηρεάζονται
- Οι δημοφιλείς προορισμοί για τις ημέρες των εορτών. Ψηλά στη ζήτηση τα Τρίκαλα και η Δράμα
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ