“Ποιος θέλει να κατέβει; κάνουμε ότι μπορούμε”. Ανακοίνωση πιλότου σε επιβάτες μετά από εξουθενωτική καθυστέρηση σε πτήση προς Λάρνακα

“Ποιος θέλει να κατέβει; κάνουμε ότι μπορούμε”. Ανακοίνωση πιλότου σε επιβάτες μετά από εξουθενωτική καθυστέρηση σε πτήση προς Λάρνακα

“Ποιος θέλει να κατέβει; κάνουμε ότι μπορούμε”. Ανακοίνωση πιλότου σε επιβάτες μετά από εξουθενωτική καθυστέρηση σε πτήση προς Λάρνακα

΄Ένα βίντεο που κυκλοφόρησε στο TikTok και δείχνει έναν κυβερνήτη αεροσκάφους της WizzAir να ξεσπαθώνει από το μεγάφωνο, καθώς παραμένουν ακινητοποιημένοι στον διάδρομο προσγείωσης του αεροδρομίου Gatwick κατά τη διάρκεια μιας φερόμενης 7ωρης καθυστέρησης.

«Δεν το χρειάζομαι αυτό», ακούγεται να λέει στους εξαντλημένους ταξιδιώτες, οι οποίοι παραμένουν στις θέσεις τους περιμένοντας να αναχωρήσει το αεροπλάνο τους για τον προορισμό τους, τη Λάρνακα της Κύπρου.

Ξέσπασε ο πιλότος: «Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας βγάλουμε από εδώ. Δεν το χρειάζομαι αυτό!»

Η επιβάτης Χάνα Μέις βιντεοσκόπησε τη στιγμή και ανέβασε το βίντεο στο TikTok. Σε αυτό, ο πιλότος της WizzAir ακούγεται να λέει: «Σηκώστε τα χέρια σας παρακαλώ, ποιος θέλει να κατέβει; Δεν θα φύγουμε απόψε εάν κατεβείτε. Ξέρετε κάτι; Δεν το χρειάζομαι αυτό, ούτε το πλήρωμα το χρειάζεται αυτό. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας βγάλουμε από εδώ. Δεν μπορώ να το ελέγξω. Είναι εντελώς εκτός ελέγχου μου. Κάνουμε ό,τι μπορούμε. Αν θέλετε να κατεβείτε, θα σας αφήσω να κατεβείτε, κανένα πρόβλημα».

@hannahmace0 Ryan air would never 😔 #wizzair #karen #travel #airports #fyp #bags #fly #gatwickairport ♬ original sound – Hannah Mace

Πολλοί ήταν οι χρήστες των social mediamtx που αντέδρασαν στο βίντεο, εκφράζοντας τη συμπάθειά τους για τον πιλότο που έχασε την ψυχραιμία του. Ένας χρήστης έγραψε: «Ω, ας είναι καλά. Μπορείτε να ακούσετε τον πόνο στη φωνή του. Ήθελε να φύγει όσο και όλοι οι άλλοι, πρέπει να είναι δύσκολο να γκρινιάζουν όλοι σε σένα», με έναν άλλον να προσθέτει: «Για να είμαστε δίκαιοι, είμαι με το μέρος του. Πιθανότατα είναι εξαιρετικά αγχωμένος και το πλήρωμα είναι εξαντλημένο».

Και δεν είναι η μόνη πτήση με πολύωρη καθυστέρηση. Την Τρίτη, πολλοί ταξιδιώτες διαμαρτυρήθηκαν για καθυστερήσεις έως και 4 ώρες, με έναν χρήστη του Twitter να περιγράφει την εμπειρία του ως «φρικτή» και «ζοφερή». Η απάντηση του εκπροσώπου του αεροδρομίου Gatwick; «Γεια σας, λυπούμαστε πραγματικά για οποιαδήποτε καθυστέρηση. Έχουμε θέσει σε εφαρμογή ένα σύστημα κινούμενων ουρών αναμονής και το προσωπικό εργάζεται σκληρά για να διεκπεραιώσει τους επιβάτες όσο το δυνατόν γρηγορότερα μέσω του ελέγχου ασφαλείας».

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.