Κατέληξε το πρωί και η άτυχη 24χρονη που παρασύρθηκε από το Smart το πρωί της Τετάρτης στη λεωφόρο Πέτρου Ράλλη, ανεβάζοντας τον απολογισμό των νεκρών από το τραγικό δυστύχημα στους τρεις.
Η νεαρή νοσηλευόταν στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας και δυστυχώς υπέκυψε στα τραύματά της, παρά το χειρουργείο στο οποίο υποβλήθηκε για να αντιμετωπιστούν τα τραύματά της.
Είχε χάσει το πόδι της από το μηρό και νοσηλευόταν διασωληνωμένη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου, άλλα πολλά ζωτικά της όργανα είχαν υποστεί βλάβη.
Η φονική πορεία του αυτοκινήτου που έπεσε πάνω στη στάση του λεωφορείου στην Πέτρου Ράλλη προκαλώντας τον θάνατο τριών ανθρώπων, φέρνει στη μνήμη ανάλογα δυστυχήματα ή και ατυχήματα που έχουν συμβεί στο παρελθόν στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις.
Σε αρκετές περιπτώσεις, αυτοκίνητα ή ακόμη και λεωφορεία έχουν πέσει πάνω σε στάσεις λεωφορείων που περίμεναν άνθρωποι. Κάποιες φορές η τύχη προφύλαξε τους αμέριμνους πολίτες, αλλά σε κάποιες άλλες οι επιπτώσεις ήταν τραγικές.
Τουλάχιστον οχτώ ανάλογα περιστατικά έχουν συμβεί τα τελευταία δέκα χρόνια και δέκα άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους.
Οχήματα πέφτουν σε στάσεις λεωφορείων
Πανικός προκλήθηκε το μεσημέρι της 6ης Ιουνίου φέτος στο Σύνταγμα, όταν ένα διώροφο τουριστικό λεωφορείο έπεσε σε στάση στην Πλατεία Συντάγματος. Το κόκκινο λεωφορείο που ξεναγεί τους επισκέπτες στα αξιοθέατα της Αθήνας κατέληξε πάνω στη στάση, πιθανότατα επειδή λύθηκε το χειρόφρενο. Από τύχη δεν υπήρξαν τραυματισμοί.
Χωρίς τραυματισμό ήταν και το περιστατικό που συνέβη στις 8 Αυγούστου στη στάση που βρίσκεται έξω από το 5ο Γενικό Λύκειο Ιωαννίνων στην περιοχή Λιμνοπούλα. Αστικό λεωφορείο συγκρούστηκε με ΙΧ επί της 8ης Μεραρχίας και κατέληξε στη στάση την οποία και συνέτριψε. Ευτυχώς ήταν Αύγουστος και το σχολείο ήταν κλειστό.
Δεν συνέβη όμως το ίδιο σχεδόν ένα χρόνο πριν και συγκεκριμένα στις 20 Αυγούστου του 2013 στο Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης. Αυτοκίνητο του οποίου ο 20χρονος οδηγός έχασε τον έλεγχο πιθανότατα στην προσπάθεια να αποφύγει σύγκρουση με άλλο όχημα που οδηγούσε 72χρονος, έπεσε πάνω σε στάση λεωφορείου.
Αποτέλεσμα ήταν να σκοτωθεί ένας 75χρονος και να τραυματιστούν άλλες πέντε γυναίκες, μια 51χρονη και μια 41χρονη μητέρα και οι τρεις ανήλικες κόρες της.
Πάλι στη Θεσσαλονίκη, στις 2 Μαρτίου του 2010, αυτοκίνητο έπεσε σε στάση αστικού λεωφορείου στην οδό Λαγκαδά 110 μπροστά στο κοιμητήριο, μετά από τρελή κούρσα του οδηγού. Τραυματίστηκαν δύο άνθρωποι που περίμεναν το λεωφορείο.
Στη Χίο, το πρωί της 25ης Μαρτίου 2012 ένας νεαρός που περίμενε το λεωφορείο στην οδό Έλενας Βενιζέλου κοντά στη ΔΕΗ βρήκε τραγικό θάνατο, όταν προσέκρουσε στη στάση αυτοκίνητο. Σύμφωνα με την Τροχαία ο οδηγός ήταν υπό την επήρεια μέθης.
Λ. Συγγρού: Προσοχή!
Στις 4 Ιουνίου 2010 αυτοκίνητο έπεσε σε στάση λεωφορείου στη λεωφόρο Συγγρού με συνέπεια να τραυματιστεί ο οδηγός. Στη στάση δεν υπήρχε κανείς εκείνη τη στιγμή.
Αντίθετα, τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από την τρελή κούρσα αυτοκινήτου στη λεωφόρο Συγγρού το βράδυ του Σαββάτου στις 30 Σεπτεμβρίου 2006. Μια 23χρονη φοιτήτρια και ένας 55χρονος σκοτώθηκαν σχεδόν ακαριαία, ενώ μία 20χρονη φοιτήτρια τραυματίστηκε σοβαρά, όταν ΙΧ αυτοκίνητο το οποίο οδηγούσε ένας 22χρονος έπεσε στη στάση στον Άγιο Σώστη στο ρεύμα προς Πειραιά. Τρεις μέρες αργότερα εξέπνευσε στο νοσοκομείο και η άτυχη 20χρονη κοπέλα.
H υπερβολική ταχύτητα ευθύνεται, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, για το τραγικό δυστύχημα που είχε συμβεί επίσης στη λεωφόρο Συγγρού στις 5 Οκτωβρίου 2004. Το αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας 28χρονος ξέφυγε από την πορεία του στο ρεύμα ανόδου προς Αθήνα και προσέκρουσε με σφοδρότητα σε στάση λεωφορείου στη συμβολή με την Αμφιθέας. Ακαριαίο θάνατο βρήκε ένας 60χρονος οποίος περίμενε το λεωφορείο για να πάει στη δουλειά του. O οδηγός του αυτοκινήτου απεγκλωβίστηκε από τους άνδρες της Πυροσβεστικής, αλλά απεβίωσε κατά τη μεταφορά του στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών. Σοβαρά τραυματίστηκε ο συνοδηγός. Προτού ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο προσέκρουσε σε άλλα τρία σταθμευμένα οχήματα, στα οποία προκλήθηκαν σοβαρές υλικές ζημιές.
Τα περισσότερα τροχαία γίνονται στις πόλεις
Τα στατιστικά της Τροχαίας για το 2013 επιβεβαίωσαν ότι τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία γίνονται σε κατοικημένες περιοχές. Από το σύνολο των 799 συμβάντων του έτους, τα 297 δυστυχήματα, ποσοστό 37,2%, έγιναν μέσα σε πόλεις, χωριά και άλλους οικισμούς, όπου φυσικά πραγματοποιείται και το μεγαλύτερο πλήθος μετακινήσεων.
Προκαλεί εντύπωση ότι κατά το ίδιο διάστημα στην Εθνική Οδό Αθηνών – Πατρών, που χαρακτηρίζεται από μεγάλη επικινδυνότητα, συνέβησαν 9 δυστυχήματα, ποσοστό 1,1% του συνόλου.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος δρόμος είναι ασφαλής, αλλά αντίθετα, φανερώνει πόσο επικίνδυνη είναι η οδήγηση στις πόλεις και πόσο εσφαλμένη είναι η ψευδαίσθηση της ασφάλειας που έχουν πολλοί οδηγοί και πεζοί στις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr