Πριβέ ξεναγήσεις στην Ακρόπολη με εισιτήριο 5.000 ευρώ. Η διαφημιστική καμπάνια

Περιορισμένες στον αριθμό, αλλά με προοπτικές αύξησης φαίνεται πως είναι μέχρι στιγμής οι εκτός ωραρίου εξατομικευμένες επισκέψεις στην Ακρόπολη, τις οποίες εφαρμόζει το υπουργείο Πολιτισμού από τα τέλη Ιουνίου με αντίτιμο 5.000 ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τον Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ), οι πριβέ ξεναγήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί έως τώρα είναι επτά, με το κοινό που τις επιλέγει να προέρχεται από ευρωπαϊκές χώρες και να αποτελείται τόσο από παρέες έως πέντε ατόμων, όσο και από οικογένειες ή ζευγάρια, αλλά και –σε μία περίπτωση– από έναν μεμονωμένο επισκέπτη.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ιδιωτική επίσκεψη στην Ακρόπολη εφαρμόζεται με ιδιαίτερη προσοχή από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Ο ΟΔΑΠ ανάρτησε χθες στην ιστοσελίδα του πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη διαφημιστική προβολή –μεταξύ άλλων– της υπηρεσίας The Acropolis Experience, όπως είναι η επίσημη ονομασία των εξατομικευμένων επισκέψεων. Η καμπάνια θα έχει διάρκεια δύο μηνών και θα πραγματοποιηθεί σε δημοφιλή τουριστικά site.

Οσον αφορά την επισκεψιμότητα της Ακρόπολης, αυτή φαίνεται πως κυμαίνεται στα περυσινά επίπεδα, μεταξύ 16.000 και 18.000 ατόμων ημερησίως. Τις υπηρεσίες έκδοσης και ακύρωσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, καθώς και την υποδοχή των επισκεπτών μέχρι και την είσοδό τους στο μνημείο, έχει αναλάβει ως γνωστόν ιδιώτης ανάδοχος, γεγονός που έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε σωματεία εργαζομένων στο ΥΠΠΟ, ορισμένα από τα οποία προγραμματίζουν κινητοποιήσεις στην Ακρόπολη στις 11 Αυγούστου.

Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr