Πούλησε το χωράφι του, για να αγοράσει συλλογές απο βινύλιο. Απίστευτες ιστορίες και προσφορές από τον Ιανό

Πούλησε το χωράφι του, για να αγοράσει συλλογές απο βινύλιο. Απίστευτες ιστορίες και προσφορές από τον Ιανό

Ίσως η πιο θεαματική επιστροφή στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας είναι οι δίσκοι βινυλίου.

Το 2020, τα έσοδα από τις πωλήσεις δίσκων ξεπέρασαν τα αντίστοιχα ποσά από τις πωλήσεις CD, για πρώτη φορά στην ιστορία, από το 1986.

Το 2021, μόνο στις ΗΠΑ, πουλήθηκαν 41,7 εκατομμύρια δίσκοι από τα μόλις 27,5 εκατομμύρια που είχαν πωληθεί το 2020. Πρόκειται για αύξηση της τάξεως του 51,4%, που ξεπέρασε όχι μόνο τις πωλήσεις CD αλλά και των ψηφιακών άλμπουμ.

Το εντυπωσιακό είναι οτι οι καταναλωτές είναι η Generation Z και οι Millenials.

Δηλαδή περίπου από 15 χρονών ως 40, οι νέοι ανακαλύπτουν τον ήχο του Βινυλίου, τα θρυλικά εξώφυλλα και το σύνολο του καλλιτεχνικού έργου. Δεν ικανοποιούνται μόνο στο άκουσμα μιας επιτυχίας και αναζητούν ένα συνολικό βίωμα.

Ο “Μουσικός Ιανός”, το μητροπολιτικό δισκοπωλείο στο κέντρο της Αθήνας, γιορτάζει τα 9 χρόνια λειτουργίας του, με μοναδικές προσφορές σε δίσκους βινυλίου

Η ανάπτυξη του ρεύματος των hipster, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αύξηση της δημοτικότητάς του. Η αναγέννηση του βινυλίου οφείλεται σίγουρα και στην ποιότητα του ήχου που δεν συγκρίνεται με τον ψηφιακό.

Η αγάπη για το ρετρό (vintage),η διαχρονικότητα ακόμη και το τελετουργικό να διαλέξουν ένα δίσκο και να τον ακούσουν με τους φίλους τους, ανοίγει νέο κεφάλαιο στη μουσική εμπειρία.

Ο Θάνος Μικρούτσικος είχε πει ότι η διαδικασία είναι η εξής: “αγοράζω τον δίσκο, προσκαλώ φίλους και φίλες, άλλος βάζει το ποτό, άλλος το φαί, και ακούμε το έργο από την αρχή μέχρι το τέλος, όχι όπως γίνεται στην εκάστοτε πλατφόρμα που μετακινούμε το βελάκι από κουπλέ σε ρεφρέν, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει κανείς τι άκουσε”.

Στην Ελλάδα, αν και υπάρχει ενδιαφέρον, οι υψηλές τιμές που διαμορφώνονται και απο το υψηλό ΦΠΑ, καθιστούν τους δίσκους είδος πολυτελείας.

Ωστόσο πάντα ανοίγει ένα παράθυρο για τους μύστες.

Ο “Μουσικός Ιανός”, το μητροπολιτικό δισκοπωλείο στο κέντρο της Αθήνας, γιορτάζει τα 9 χρόνια λειτουργίας του, με προσφορές που κάνουν το βινύλιο προσιτό σε όλους.

Το κατάστημα του “Μουσικού Ιανού” στην Αθήνα, στην οδό Αιόλου 67

10 δίσκοι, κοστίζουν 80 ευρώ. (αρχική 189)

5 δίσκοι κοστίζουν 45 ευρώ. (9 ευρώ ο ένας)

Τα τριπλά box  από 18,90 πωλούνται προς 8 ευρώ.

Οι υπόλοιπες προσφορές σε CD και Βινύλιο είναι οι εξής:

CD / LP 

1 TMX —> 10%

3 TMX —> 18%

5 TMX —> 23%

7 TMX —> 30%

ΒΟΧ SETS —> 20%

Τα μεταχειρισμένα βινύλια ήταν πάντα μια ενδιαφέρουσα αγορά στην Ελλάδα με μεγάλο κοινο. Στον μουσικό Ιανό, όλοι οι μεταχειρισμένοι δίκοι έχουν ελεχθεί, από εξιδεικευμένο προσωπικό που έχει “χαλάσει πολλές βελόνες” στα πικ απ.

Μοναδικές προσφορές και εκπτώσεις από τον “Μουσικό ΙΑΝΟ” σε μεταχειρισμένους δίσκους βινυλίου

Ακόμη και τα εξώφυλλα είναι σε άριστη κατάσταση. Οι τιμές τους κάνουν το βινύλιο προσιτό σε όλα τα πορτοφόλια.

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ

ΒΙΝΥΛΙΑ ΜΕ ΤΙΜΗ 5,90€

10 ΤΜΧ ΑΠΟ 59€  —> 25€

5 ΤΜΧ ΑΠΟ 29,5€  —> 15€

ΒΙΝΥΛΙΑ ΜΕ ΤΙΜΗ 7,90€

10 ΤΜΧ ΑΠΟ 79€ —> 40€

5 ΤΜΧ ΑΠΟ 39,5€ —> 25€

ΒΙΝΥΛΙΑ ΜΕ ΤΙΜΗ 13,90€

10 ΤΜΧ ΑΠΟ 139€ —> 60€

5 ΤΜΧ ΑΠΟ 69,5€ —> 35€

Ο “Μουσικός Ιανός”

Η Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS εγκαινίασε τον “Μουσικό ΙΑΝΟ” το 2013, σε μια περίοδο που εκατοντάδες καταστήματα, μεταξύ των οποίων και πολλά δισκοπωλεία, κατέβαζαν ρολά, αδυνατώντας να ανταποκριθούν στα χρόνια της οικονομικής κρίσης.

Ήταν μια τολμηρή απόφαση, που βασίστηκε στην αγάπη για το βινύλιο καί μετέτρεψε τα δύο υποκαταστήματα σε Αθήνα και Θεσαλλονίκη σε μουσικά στέκια.

Ο “Μουσικός ΙΑΝΟΣ” ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2013, προσφέροντας την ευκαιρία στους λάτρεις της μουσικής να περιηγηθούν στον κόσμο του βινυλίου

Οι υπάλληλοι ακόμη θυμούνται, έναν τακτικό πελάτη που πούλησε ένα αγροτεμάχιο στην Άρτας.

Εισέπραξε 14.000 ευρώ και επένδυσε όλο το ποσό, για να φτιάξει μια πλήρη δισκοθήκη, από τον “Μουσικό ΙΑΝΟ”.

Τα “δισκάδικα” είναι στην Αθήνα, Αιόλου 67 και στη Θεσσαλονίκη Αριστοτέλους 7.

Στη συλλογή του “Μουσικού ΙΑΝΟΥ” μπορείτε να βρείτε κλασσικούς και σπάνιους δίσκους, από κλασσική μουσική μέχρι ΡΟΚ και δυσεύρετες συλλογές τζαζ

Η τεράστια συλλογή από κλασικούς δίσκους και σπάνιοι δίσκοι ΡΟΚ και ALTERNATIVE, είναι στην κορυφή των πωλήσεων.

Ραδιοφωνικοί παραγωγοί, DJs, ερμηνευτές, συνθέτες, λογοτέχνες και φανατικοί συλλέκτες αποτελουν το σταθερό πελατολόγιο του “Μουσικού ΙΑΝΟΥ” τα τελευταία 9 χρόνια. Κοινό χαρακτηριστικό όλων είναι το πάθος για την “καλή μουσική”, με το βάθος του αναλογικού ήχου, που κανένα μέσο αναπαραγωγής δεν μπορεί να προσφέρει, εκτός από το βινύλιο.

Η ιστορία του βινυλίου

Το βινύλιο (LP) “γεννήθηκε” στα τέλη της δεκαετίας του 1940. Μέχρι τότε, οι δίσκοι γραμμοφώνου θεωρούνταν η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Τον Ιούνιο του 1948, η Columbia Records παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό τον δίσκο βινυλίου 33 στροφών και 10 ιντσών. Ένα χρόνο μετά, η ανταγωνίστρια RCA-Victor λάνσαρε δίσκο βινυλίου 45 στροφών και 7 ιντσών.

Στις 4 Ιανουαρίου 1967 οι Doors κυκλοφορούσαν τον πρώτο δίσκο τους «The Doors», ο οποίος έγινε τετραπλά πλατινένιος στις ΗΠΑ. Οι ηχογραφήσεις διήρκεσαν μόλις μία εβδομάδα

Σταδιακά, όλες οι εταιρείες υιοθέτησαν τον δίσκο βινυλίου, καθώς η Columbia είχε δημοσιοποιήσει την πατέντα της προς εμπορική εκμετάλλευση. Έως το 1954, περισσότερες από 200 αμερικανικές δισκογραφικές εταιρείες είχαν περάσει κι επίσημα πλέον στην εποχή του βινυλίου. Την ίδια τάση ακολούθησε και η Ευρώπη.

Μια νέα εποχή για τη μουσική βιομηχανία είχε μόλις ξεκινήσει.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της Διεθνούς Ομοσπονδίας Φωνογραφικής Βιομηχανίας (IFPI), η έλευση του δίσκου LP απέφερε τρομακτικά έσοδα στις δισκογραφικές εταιρείες. Βλέποντας το φιλόμουσο κοινό να στρέφεται όλο και περισσότερο προς τη νέα αυτή τεχνολογία, άρχισαν να επανακυκλοφορούν οποιονδήποτε μουσικό τίτλο διέθεταν στους καταλόγους τους.

Στα καταστήματα του Ιανού θα βρείτε ειδικά καταρτισμένους και εξειδικευμένους υπαλλήλους που μέσω της εμπειρίας τους θα σας βοηθήσουν και θα σας συμβουλέψουν ώστε να βρείτε τις μουσικές που αναζητάτε

Τα βασικότερα πλεονεκτήματα των δίσκων LP ήταν η μεγαλύτερη διάρκεια ακρόασης ανά πλευρά, ο αξιόπιστος ήχος και το ανθεκτικό υλικό κατασκευής. Επιπλέον, οι δίσκοι βινυλίου ήταν αισθητά φθηνότεροι από τους δίσκους γραμμοφώνου.

Μέχρι τη δεκαετία του 1980, οι πωλήσεις δίσκων ανέρχονταν σε εκατομμύρια. Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 έως τα μέσα της δεκαετίας του 2000, το βινύλιο παραγκωνίστηκε από τις κασέτες και τα CD. Ωστόσο, καθώς έφτανε η δεκαετία του 2010, το βινύλιο γνώρισε μια πρωτοφανή επανάκαμψη, που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

Πλέον οι περισσότεροι καλλιτέχνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό κυκλοφορούν τα νέα τους άλμπουμ και υπό μορφή βινυλίου ενώ συχνά οι δίσκοι συνοδεύονται από μπόνους προσφορές, όπως αφίσες, ένθετα και μπλουζάκια με αυτόγραφα.

Απ’ ότι φαινέται το βινύλιο επέστρεψε για να μείνει.

Tα 15 πιο δημοφιλή βινύλια όλων των εποχών:

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.