Η ερασιτεχνική ποδοσφαιρική ομάδα συνήθως αποθεωνόταν σε τεράστιους συναυλιακούς χώρους και όχι μέσα σε γήπεδα. Τα μέλη της δεν αγαπήθηκαν για τη μαεστρία τους στη μπάλα, αλλά για την μουσική τους ιδιοφυΐα.
Το βρετανικό ροκ συγκρότημα πέρα από τη μουσική, λάτρευε το ποδόσφαιρο. Οι μουσικοί της μπάντας προσπαθούσαν να βρίσκουν ευκαιρίες και να ξεκλέβουν χρόνο από τις ηχογραφήσεις και τις ζωντανές τους εμφανίσεις ώστε να παίζουν φιλικά παιχνίδια.
Είχαν δημιουργήσει μάλιστα δική τους ποδοσφαιρική ομάδα. Ήταν ερασιτέχνες, έπαιζαν χωρίς επίσημες εμφανίσεις, μόνο με δικά τους απλά και καθημερινά ρούχα. Οι πιο συχνοί αντίπαλοι τους ήταν ομάδες που απαρτίζονταν από δημοσιογράφους.
Σε ένα από τα παιχνίδια στήθηκαν για μια κλασική φωτογράφιση ποδοσφαιρικής ομάδας και απαθανάτισαν τη στιγμή. Η εικόνα κοινοποιήθηκε μετά από 40 χρόνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του συγκροτήματος και έτσι έγινε γνωστό σε ευρύ κοινό το χόμπυ τους.
Το καθημερινό πρόγραμμα της μπάντας επηρεαζόταν σε μεγάλο βαθμό από το ποδοσφαιρικό πρόγραμμα της εβδομάδας. “Η ώρα που θα τελειώναμε εξαρτιόταν από τo τι μέρα ήταν. Αν είχε ματς στην τηλεόραση σταματούσαμε νωρίς. Ειδικά ο μπασίστας τους ήταν φανατικός του ποδοσφαίρου. Και δεν έβλεπε μόνο. Έπαιζε και πολύ.”, θυμάται ο Άλαν Πάρσονς που συνεργάστηκε μαζί τους τον Μάιο του 1972 στα διάσημα στούντιο της Abbey Road για να ηχογραφήσουν τον δίσκο τους.
Πρωτοπόροι της ψυχεδέλειας
Η φωτογραφία της ομάδας είναι από τη δεκαετία του 1970. Χαρακτηριστικό της εποχής το μακρύ και φριζαρισμένο μαλλί.
Δεν υπάρχει κανείς στη φωτογραφία που να μην το ακολουθούσε. Η ομάδα φαίνεται ότι απαρτιζόταν και από άτομα εκτός της μπάντας. Το συγκρότημα την δεκαετία του ’70 αποτελούταν από τέσσερις.
Ξεκίνησαν ως μία ψυχεδελική μπάντα, η οποία κατά τη διάρκεια των χρόνων μεταπήδησε σε άλλα μουσικά κινήματα. Αγαπήθηκαν για τις περίπλοκες συνθέσεις τους, τους συναισθηματικούς στίχους και τα ουτοπικά εξώφυλλα των άλμπουμ τους, στα οποία σπάνια εμφάνιζαν τον εαυτό τους.
Παρά τις εσωτερικές συγκρούσεις και τις διαφορές των μελών του συγκροτήματος, λατρεύτηκαν από εκατομμύρια θαυμαστές της ροκ σκηνής. Προκαλούσαν κοσμοσυρροή για ένα εισιτήριο στις ζωντανές εμφανίσεις τους. Δικαιολογημένα, καθώς δεν υπήρξαν μόνο πρωτοπόροι της ψυχεδέλειας, αλλά και των φαντασμαγορικών σόου.
Στις συναυλίες χρησιμοποιούσαν ισχυρούς προβολείς των 500 και των 1.000 βατ για να πέφτουν διαφάνειες με μελάνι πάνω στο γκρουπ. Ανέπτυξαν ένα σύστημα κηλίδων κυμαινόμενης φωτεινότητας από χρωματιστό μελάνι, τις οποίες έβαζαν ανάμεσα σε γυάλινες διαφάνειες προκειμένου να δημιουργούν κίνηση και να μεγαλώνουν με τη μουσική. Αυτά τα σόου φωτός αποτέλεσαν χαρακτηριστικό των ζωντανών εμφανίσεων της μπάντας και κατέπληξαν εκατομμύρια θαυμαστές τους ανά τον κόσμο.
Στους Έλληνες φαν χάρισαν ένα τέτοιο σόου στις 31 Μαΐου 1989.
Το κατάμεστο Ολυμπιακό Στάδιο αποθέωσε για μία και μοναδική φορά σε μια ψυχεδελική ατμόσφαιρα τους Ντέιβιντ Γκίλμουρ, Ρικ Ράιτ και το Νικ Μέισον.
Η μπάντα τους πήρε το όνομα της από τους σχετικά άγνωστους Αφρο-αμερικανούς μπλουζίστες Pink Anderson και Floyd Council. Το συγκρότημα που φωτογραφίστηκε ως ερασιτεχνική ποδοσφαιρική ομάδα είναι οι Pink Floyd.
Διαβάστε ακόμη στη “ΜτΧ”: Η συγκλονιστική συναυλία του Ρότζερ Γουότερς με την μπάντα των ανάπηρων βετεράνων που ακρωτηριάστηκαν στο Αφγανιστάν. Η εκπληκτική ερμηνεία του έργου των Pink Floyd και το μήνυμα της δημιουργικής επανένταξης (βίντεο)
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr