Οι φωτογραφίες στα εξώφυλλα μεγάλων περιοδικών μόδας επιβεβαιώνουν ότι η μόδα κάνει κύκλους και πως όταν η έμπνευση στερεύει, βγαίνουν τα καρμπόν.
Φορέματα, γυαλιά, κοστούμια, ακόμη και προκλητικά σύνολα πλασάρονται από τα περιοδικά σαν πρωτότυπες και καινοτόμες στυλιστικές παρεμβάσεις.
Συχνά όμως αποτελούν απλώς επαναλήψεις επιτυχημένων ιδεών από το παρελθόν και σε κάποιες περιπτώσεις, από το πολύ μακρινό παρελθόν όπως τη δεκαετία του ΄40!
Το εξώφυλλό του “Esquire” από το 1969 με κεφαλή τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ρίτσαρντ Νίξον. Το 2008, ο σχεδιαστής Καρλ Λάγκερφελντ “παίζει” μόνος του
Το εκκεντρικό νυφικό πέπλο που διαφημίζεται το 2008, είναι ιδέα από το 1967
Το “Elle” θυμήθηκε τη Μαντόνα σε ρόλο “Μίνι”
Όντρεϊ Χέμπορν με στεφάνι από λουλούδια. Κλασσικό. Λείπει βέβαια το παπιγιόν
Μετά από μισό αιώνα, η κιθάρα έγινε γιουκαλίλι, το παράθυρο, σκάλα και το δεξί προφίλ, αριστερό
Ο Τζέημς Ντιν, πηγή έμπνευσης μετά από έξι δεκαετίες
Το “απαλό άγγιγμα της μόδας” βρήκε πρώτα τον Στηβ Μακουίν
“Φωτιά και πάγος”, διαχρονικά
Τα γάντια, απαραίτητο γυναικείο αξεσουάρ στον καιρό του πολέμου
Διαβάστε στη “ΜτΧ”:Τα χειρότερα εξώφυλλα δίσκων όλων των εποχών. Για γέλια και για κλάματα…
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr