Μετά την πτώση της χούντας, η απελευθέρωση περνάει και στη διαφήμιση. Τα σέξι σποτάκια, στα οποία συμμετέχουν γυναίκες, που επί επταετίας θα κόβονταν από τη λογοκρισία του καθεστώτος, προβάλλονται πια ελεύθερα. Σε πολλά από αυτά, ο ερωτισμός είναι έντονος.
Διαφήμιζαν αρώματα με αισθησιακές μουσικές και υπονοούμενα με την βοήθεια της αμφιλεγόμενης Αμάντα Ληρ.
Η τραγουδίστρια ακούστηκε στο σποτ δημοφιλούς μπύρας στην οποία πρωτοακούστηκε η ατάκα “έτσι μου αρέσει”.
Βέβαια, οι γυναίκες διαφήμιζαν μόνο προϊόντα που απευθύνονταν στις ίδιες, όπως καλλυντικά και απορρυπαντικά. Εκεί η “θεία Όλγα” διέπρεψε…
Το να διαφημίσει όμως, μια γυναίκα αυτοκίνητο ήταν ανήκουστο, αφού οι σοφερίνες δεν είχαν πάρει ακόμα τιμόνι στα χέρια τους.
Η διαφήμιση κατέληγε με την έκφραση “δεν το αλλάζω με τίποτε” και έκανε πάταγο.
Διαβάστε ακόμα στη Μηχανή του Χρόνου: Αμάντα Λιρ: άντρας ή γυναίκα; Η φωνή αίνιγμα των 80ς δεν απάντησε ποτέ, ακόμα και όταν είπαν ότι είναι ο Αλέν Ταπ από την Σαϊγκόν. Υπήρξε μούσα του Σαλβαντόρ Νταλί και ερωμένη του Ντέιβιντ Μπάουι
Ειδήσεις σήμερα:
- Το μοιρολόι της Παναγίας στις Καρυές Χίου. Ένα έθιμο που διαδραματίζεται μετά το τέλος της ακολουθίας των Παθών (βίντεο)
- Ποιες ώρες θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Μ. Παρασκευή. Υποχρεωτική ημιαργία για τα καταστήματα
- “Λαβράκι” της ΑΑΔΕ σε κρυφά Airbnb με κέρδη άνω των 8 εκατ. ευρώ. Πως τα εντόπισαν
- Αδειάζει η Αθήνα για το Πάσχα. Πάνω από 30΄οι καθυστερήσεις στην Αττική Οδό. Σύμμαχος η μείωση 12% στην τιμή της αμόλυβδης
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ