Για μια πετυχημένη διαφήμιση, δεν υπάρχει συνταγή. Αν όμως το σλόγκαν είναι έξυπνο, τότε το σποτ μπορεί να σπάσει ταμεία και να γίνει διαχρονικό.
Τα σωστά σλόγκαν, πολλές φορές, καταρρίπτουν το «μια εικόνα, αξίζει χίλιες λέξεις» και επικρατούν του γυρίσματος, ή του υπόλοιπου σεναρίου.
Υπάρχουν σλόγκαν που πρωτοεμφανίστηκαν αρκετά χρόνια πριν και ήταν τόσο πετυχημένα, που ταυτίστηκαν με το προϊόν και χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα.
Δείτε στο βίντεο μερικά από αυτά και τι λένε οι διαφημιστές που τα δημιούργησαν.
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr