Για μια 20ετία η κασέτα ήταν σε κάθε σπίτι και αυτοκίνητο. Σε συνδυασμό με το walkman της SONY, οι πωλήσεις εκτοξεύθηκαν. Το 1990 πουλήθηκαν 442 εκατομμύρια κασέτες.
Το εντυπωσιακό αυτό νούμερο, άρχισε να παίρνει την κατιούσα με την εμφάνιση του cd και την γέννηση του mp3. Το 2007, υπολογίζεται ότι πουλήθηκαν μόλις 274 χιλιάδες κασέτες.
Έτσι, η SONY, αποφάσισε να φέρει ξανά στο προσκήνιο την αγαπημένη σε όλους κασέτα, προσαρμοσμένη όμως στα δεδομένα της εποχής. Τι σημαίνει αυτό; Μια κασέτα θα χωράει 185 terabytes δεδομένων. Τα iPod, που κατέχουν μέχρι στιγμής το μονοπώλιο, αυτομάτως περνούν σε δεύτερη μοίρα. Η εταιρία παρουσίασε το καινούργιο της πρότζεκτ στο “Magnetics Conference”, στην Δρέσδη.
Η σύγχρονη κασέτα, θα χωράει 74 φορές μεγαλύτερο όγκο δεδομένων από την κλασική. Αυτό σε νούμερα μεταφράζεται ως 64.750.000 τραγούδια ανά κασέτα.
Η ανανεωμένη τεχνολογία βασίζεται σε μικρές αλλαγές, στις συνθήκες επιμετάλλωσης και στην ανάπτυξη ενός μαλακού μαγνητικού υποστρώματος της ταινίας. Η κατασκευάστρια εταιρία ήταν σε θέση να δημιουργήσει ένα στρώμα με λεπτά μαγνητικά σωματίδια με μέσο μέγεθος 7,7 νανόμετρα.
Ένα εύλογο ερώτημα είναι πού θα παίζει η συγκεκριμένη κασέτα. Μάλλον η SONY, θα δώσει την απάντηση με την κυκλοφορία του προϊόντος.
Γεγονός είναι ότι τα τελευταία χρόνια το βινύλιο και η κασέτα επανέρχονται δυναμικά στα μουσικά δρώμενα. Το αγοραστικό κοινό, δείχνει την προτίμηση του στις παλιές καλές συνήθειες που ήταν πιο αξιόπιστες και με την βοήθεια της τεχνολογίας επανακυκλοφορούν με βάση τα νέα δεδομένα της εποχής!
Πηγή: consequence of sound
Διαβάστε επίσης στη ΜτΧ: Η επιστροφή του βινυλίου! Οι δίσκοι είναι πάλι της μόδας και οι νέοι μπαίνουν σε λίστα αναμονής για να αγοράσουν δίσκους, που έχουν καλύτερο ήχο και αισθητική…
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr