Μια νέα τάση στην Ισπανία με ανανάδες, που ενθαρρύνει τους ελεύθερους να βρουν συντρόφους σε σούπερ μάρκετ χρησιμοποιώντας έναν κωδικό με βάση τα φρούτα, έχει προκαλέσει χαοτικές σκηνές – ακόμη και την επέμβαση της αστυνομίας για την αποκατάσταση της τάξης.
Τις τελευταίες ημέρες, πολλοί Ισπανοί που δεν έχουν σύντροφο, έχουν προσελκυθεί σε καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Mercadona μεταξύ 7 μ.μ. και 8 μ.μ., λόγω ισχυρισμών ότι μπορούν να βρουν ρομαντική γνωριμία εκείνη την ώρα, ιδιαίτερα αν τοποθετήσουν έναν ανάποδο ανανά στο καρότσι τους.
Το φαινόμενο φαίνεται να έχει ενισχυθεί σημαντικά από την ηθοποιό και κωμικό Vivy Lin, η οποία δημοσίευσε ένα βίντεο στο TikTok όπου σπρώχνει ένα καρότσι σε ένα κατάστημα Mercadona, μιλώντας για αυτό το υποτιθέμενο «παράθυρο». «Η ώρα για φλερτ στη Mercadona είναι από τις 7 μ.μ. έως τις 8 μ.μ.», δήλωσε.
Στον επίσημο λογαριασμό της στο TikTok, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ δημοσίευσε μια φωτογραφία με έναν ανανά και τη λεζάντα: «Ο ανανάς στο ράφι της Mercadona περιμένει να βρεις το ταίρι σου».
@yosoyvivylin ¿Lo sabíais? 🤣🤣🤣🤣 // Muero con las cosas de mi @Carla Alarcón Román ♬ Quirky Suspenseful Indie-Comedy(1115050) – Kenji Ueda
Η κίνηση με τον ανανά ολοκληρώνεται, σύμφωνα με πληροφορίες, όταν κάποιος σπρώξει το καρότσι του προς την ενότητα με τα κρασιά του καταστήματος, ελπίζοντας ότι ένα άτομο που του αρέσει θα ανταποκριθεί θετικά. Καθώς η ιστορία έγινε viral, προκάλεσε κάποιες ασυνήθιστες και ενίοτε ακατάστατες σκηνές.
Στη Μαδρίτη, αναφέρθηκαν περιπτώσεις ομάδων εφήβων που περιφέρονταν στα καταστήματα το βράδυ σπρώχνοντας καρότσια, χωρίς να αγοράζουν προϊόντα.
Ένας άντρας δε δίστασε να ντυθεί ο ίδιος ανανάς από τους φίλους του μέσα σε ένα κατάστημα, ως μέρος των εορτασμών για ένα bachelor party.
Στο Μπιλμπάο, η αστυνομία κλήθηκε σε ένα κατάστημα Mercadona κατά το χρονικό διάστημα 7 μ.μ. – 8 μ.μ. λόγω έντονων σκηνών στο εσωτερικό, αν και δεν χρειάστηκε να παρέμβει.
Ωστόσο, υπήρξαν αναφορές ότι η μανία του ανανά δεν είναι δημοφιλής σε πολλούς υπαλλήλους της Mercadona προκαλώντας εκνευρισμό σε πολλούς εργαζόμενους που αναγκάζονται να μαζεύουν προϊόντα που δεν αγοράστηκαν.
Η εταιρεία δήλωσε ότι η τάση «δεν ξεκίνησε από εμάς, προέκυψε αυθόρμητα». Κάποιοι παρατηρητές έλαβαν μια κριτική στάση.
«Το να πέφτει κανείς στα δίχτυα μιας καμπάνιας που σχεδιάστηκε μέσω των κοινωνικών δικτύων μπορεί να είναι αθώο, όπως συμβαίνει με το ‘Pineapple-gate’, με όλα τα αστεία και τις παιδικότητες που αυτό γεννά», έγραψε η κοινωνική σχολιάστρια Susana Quadrado στην εφημερίδα La Vanguardia.
Ωστόσο, προειδοποίησε ότι αυτό δείχνει επίσης πώς ο εικονικός κόσμος «μπορεί να καθορίσει την κοινωνική συμπεριφορά και να μετατρέψει τους χρήστες σε μεγάφωνα δωρεάν».
Με πληροφορίες από BBC
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr