Κορεάτικη περιποίηση δέρματος. Η νέα τάση που έγινε παγκόσμιο φαινόμενο. Η επιθυμία για “γυάλινο” δέρμα

Κορεάτικη περιποίηση δέρματος. Η νέα τάση που έγινε παγκόσμιο φαινόμενο. Η επιθυμία για “γυάλινο” δέρμα

Από την επιδίωξη του αψεγάδιαστου «γυάλινου δέρματος» μέχρι την αλματώδη διεθνή επιτυχία των κορεατικών brands ομορφιάς, ο κόσμος έχει αγκαλιάσει τη μοναδική προσέγγιση της Κορέας στην περιποίηση της επιδερμίδας και των καλλυντικών. Πίσω από την άνοδο της K-beauty δεν κρύβονται όμως, μόνο καινοτόμα προϊόντα, αλλά και μια βαθιά ριζωμένη ιστορία τελετουργιών ομορφιάς που οι Κορεάτες αγαπούν εδώ και αιώνες.

Η ιστορία των κορεατικών τελετουργιών ομορφιάς

Η αφοσίωση της Κορέας στην ομορφιά χρονολογείται χιλιάδες χρόνια πίσω, στις δυναστείες Goryeo και Joseon. Κατά τη διάρκεια αυτών των εποχών, η ομορφιά θεωρούνταν αντανάκλαση της εσωτερικής αρετής και της υγείας. Οι γυναίκες χρησιμοποιούσαν φυσικά συστατικά όπως νερό ρυζιού, φασόλια mung και λάδι καμέλιας για να καθαρίσουν και να θρέψουν το δέρμα τους. Η βοτανοθεραπεία έπαιξε επίσης καθοριστικό ρόλο, με το τζίνσενγκ, το πράσινο τσάι και το μέλι να αποτελούν βασικά συστατικά των σκευασμάτων ομορφιάς.

Οι γυναίκες της εποχής Joseon ακολουθούσαν τη φιλοσοφία «chok-chok» για λαμπερό, ενυδατωμένο δέρμα, η οποία παραμένει κεντρικό στοιχείο της κορεατικής ομορφιάς μέχρι σήμερα. Το χλωμό, λαμπερό δέρμα θεωρούνταν, ιστορικά, σημάδι ευγένειας και χάρης γεγονός που οδήγησε σε σχολαστικές ρουτίνες περιποίησης του δέρματος που έδιναν προτεραιότητα στην ενυδάτωση και την προστασία από τον ήλιο. Αυτές οι αρχαίες πρακτικές εξελίχθηκαν με την πάροδο του χρόνου, συνδυάζοντας την παράδοση με την επιστήμη αιχμής για να δημιουργήσουν τη σύγχρονη K-beauty που γνωρίζουμε σήμερα.

Η εμμονή μας με το Glass skin

Μια από τις πιο εμβληματικές τάσεις που αναδύθηκαν από την K-beauty είναι η έννοια του «γυάλινου δέρματος» -μια επιδερμίδα τόσο καθαρή, λεία και φωτεινή που μοιάζει με γυάλινο φύλλο. Η επίτευξη αυτής της εμφάνισης περιλαμβάνει μια ρουτίνα φροντίδας του δέρματος σε πολλά βήματα που δίνει έμφαση στην ενυδάτωση, την απολέπιση και τη διαστρωμάτωση προϊόντων όπως εσάνς, ορούς και ενυδατικές κρέμες.

Η τάση της γυάλινης επιδερμίδας ενσαρκώνει τη σχολαστικότητα της K-beauty. Δεν πρόκειται για γρήγορες λύσεις, αλλά για μια πειθαρχημένη, βήμα προς βήμα, διαδικασία για την επίτευξη μακροπρόθεσμης υγείας του δέρματος. Προϊόντα όπως τα ενυδατικά τονωτικά, οι “μάσκες-σεντόνια” και οι συσκευασίες ύπνου είναι βασικά προϊόντα για όσους και όσες φιλοδοξούν να αποκτήσουν αυτή τη λαμπερή εμφάνιση.

Μια παγκόσμια εμμονή

Η επιρροή της K-beauty δεν περιορίζεται στα προϊόντα. Έχει ουσιαστικά εισαγάγει στον κόσμο, την έννοια της φιλοσοφίας “πρώτα η φροντίδα της επιδερμίδας”. Σε αντίθεση με πολλές ρουτίνες ομορφιάς στη Δύση, οι οποίες επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στο μακιγιάζ, η κορεατική ομορφιά δίνει έμφαση στη φροντίδα του δέρματος ως βάση για κάθε εμφάνιση. Αυτή η φιλοσοφία, σε συνδυασμό με την καινοτομία των προϊόντων, έχει δημιουργήσει μια αφοσιωμένη παγκόσμια βάση οπαδών. Οι λάτρεις της ομορφιάς από χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Γαλλία και η Ιαπωνία ενσωματώνουν πλέον τα βασικά προϊόντα της K-beauty στη ρουτίνα τους. Οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιδίως το Instagram και το TikTok, έχουν τροφοδοτήσει περαιτέρω αυτή την εμμονή, με τις επιρροές να μοιράζονται τις ρουτίνες πολλαπλών βημάτων τους και τα unboxing hauls των κορεατικών προϊόντων.

Τουρισμός K-Beauty στην Κορέα

Η K-beauty έχει αποκτήσει τέτοια επιρροή που οδηγεί ένα κύμα τουρισμού ομορφιάς στη Νότια Κορέα. Οι επισκέπτες συρρέουν σε εμπορικές συνοικίες όπως η Myeong-dong στη Σεούλ, όπου τα καταστήματα στα μεγάλα mall ξεχειλίζουν από τις τελευταίες καινοτομίες στην περιποίηση της επιδερμίδας και τις τάσεις στο μακιγιάζ. Καταστήματα αφορολόγητων ειδών, καφετέριες ομορφιάς, ακόμη και εξειδικευμένες κλινικές περιποίησης δέρματος εξυπηρετούν τους τουρίστες που επιθυμούν να γνωρίσουν την αυθεντική Κ-ομορφιά. Πολλοί ταξιδιώτες έρχονται οπλισμένοι με λίστες προϊόντων που πρέπει να αγοράσουν, από ορούς με σαλιγκαρομυκίνη μέχρι μαξιλαράκια. Οι μάρκες συχνά προσφέρουν αποκλειστικά προϊόντα και εκπτώσεις στην Κορέα, καθιστώντας την έναν παράδεισο για τους αγοραστές. Πέρα από τα ψώνια, οι τουρίστες αναζητούν επίσης παραδοσιακές κορεατικές θεραπείες ομορφιάς, όπως θεραπείες προσώπου με βότανα και θεραπείες με τζίνσενγκ, για μια ολιστική εμπειρία.

Πηγή| newmoney.gr

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.