“Κοινωνία ώρα μηδέν”. Ο Κούρκουλος απαίτησε τη Χρονοπούλου για παρτενέρ και το αποτέλεσμα τον δικαίωσε. Σε μια ερωτική σκηνή της έσκισε την μπλούζα ως φάρσα

“Κοινωνία ώρα μηδέν”. Ο Κούρκουλος απαίτησε τη Χρονοπούλου για παρτενέρ και το αποτέλεσμα τον δικαίωσε. Σε μια ερωτική σκηνή της έσκισε την μπλούζα ως φάρσα
Η ταινία «Κοινωνία ώρα μηδέν» είναι μια από τις πιο επιτυχημένες του ελληνικού κινηματογράφου, αφού τη σεζόν 1966-67 που προβλήθηκε στις αίθουσες, έκοψε 596.289 εισιτήρια, γεγονός που της έδωσε μια θέση στην 20αδα των πιο εμπορικών ταινιών.

Το σενάριο ήταν του Νίκου Φώσκολου και η σκηνοθεσία του Ντίνου Δημόπουλου σε παραγωγή της Φίνος Φιλμ.

Το πρωταγωνιστικό δίδυμο Κούρκουλος – Χρονοπούλου, προέκυψε μετά από απαίτηση του ίδιου του Κούρκουλου.

Ο ηθοποιός πριν υπογράψει το συμβόλαιό του, έθεσε ως όρο να έχει στο πλευρό του παρτενέρ τη Μαίρη Χρονοπούλου.

Η εταιρεία αποδέχθηκε το αίτημά του και η επιτυχία της ταινίας απέδειξε ότι είχε δίκιο.

Οι δύο πρωταγωνιστές είχαν άριστη χημεία.

Οι δύο πρωταγωνιστές είχαν πολύ καλή χημεία μεταξύ τους

Οι δύο πρωταγωνιστές είχαν πολύ καλή χημεία μεταξύ τους

Ο Κούρκουλος μάλιστα σε ένα από τα γυρίσματα έκανε μια φάρσα στη Χρονοπούλου.

Την ώρα που γύριζαν μια ερωτική σκηνή, της έσκισε τη μπλούζα, κάτι που δεν προέβλεπε το σενάριο, με αποτέλεσμα η ηθοποιός να πανικοβληθεί.

Οι τεχνικοί που ήταν παρόντες ξέσπασαν σε γέλια και η Χρονοπούλου κατάλαβε ότι επρόκειτο για πλάκα.

Τελικά στην ταινία, συμπεριλαμβάνεται μια αρκετά τολμηρή σκηνή για τα δεδομένα της εποχής όπου αποκαλύπτεται το στήθος της ηθοποιού. Δεν είναι γνωστό αν η «αποκάλυψη» προέκυψε μετά τη φάρσα του Κούρκουλου, πάντως η σκηνή δένει φυσικά με το σενάριο και δεν φαίνεται επιτηδευμένα προκλητική.

Η ταινία ήταν ένα κοινονικωπολιτικό δράμα που αναφερόταν σε ένα πολύνεκρο αεροπορικό δυστύχημα, το οποίο η εταιρεία ήθελε να συγκαλύψει. Το σενάριο προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού καθώς εκείνη την περίοδο υπήρξαν κάποια δυστυχήματα.

Ο Κούρκουλος, όπως πάντα, δέχτηκε πολύ καλές κριτικές για την ερμηνεία του.

Το μακιγιάζ των καμμένων θυμάτων ήταν πολύ πειστικό

Το μακιγιάζ των καμμένων θυμάτων ήταν πολύ πειστικό

Μέχρι σήμερα  η «Κοινωνία ώρα μηδέν» θεωρείται αν όχι η καλύτερη ταινία του, σίγουρα μια από τις κορυφαίες στις οποίες συμμετείχε.

Από τους συνεργάτες της Φίνος Φιλμ ξεχώρισε για τη δουλειά του στη συγκεκριμένη ταινία ο μακιγιέρ της εταιρείας, Νίκος Ξεπαπαδάκος ο οποίος με τα φτωχά μέσα στις εποχής δημιούργησε με πειστικό τρόπο τα “θύματα” της τραγωδίας, που κυνηγούσαν τον Κούρκουλο στους κινηματογραφικούς εφιάλτες του.

Εκτός από τους δύο πρωταγωνιστές στην ταινία έπαιξαν πολλοί γνωστοί ηθοποιοί όπως ο Κώστας Καζάκος, ο Ανδρέας Μπάρκουλης, ο Άγγελος Αντωνόπουλος, η Τασσώ Καββαδία και άλλοι, ενώ η μουσική είναι του Γιάννη Μαρκόπουλου.

astrapogiannos-600x390

Διαβάστε στη “ΜτΧ”: Ο Κούρκουλος κόντεψε να σκοτωθεί δύο φορές στα γυρίσματα του «Αστραπόγιαννου», αλλά δεν διέκοψε τα γυρίσματα για να μην χαλάσει τη σκηνή. Η αφοσίωσή του στον ρόλο, που του έδωσε το πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr