Ένα από τα τρικ των διαφημιστών, ήταν τα μελοποιημένα μηνύματα. Τα τραγουδάκια δηλαδή, που χρησιμοποιούνταν αντί σεναρίου, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον, ή καλύτερα το αυτί του θεατή. Οι μελωδίες ήταν ευχάριστες και ρυθμικές.
Τα τραγούδια στη διαφήμιση χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. Και όταν το τραγούδι «κολλάει» στο μυαλό του θεατή και το σιγομουρμουρίζει όλη την ώρα, τότε η διαφήμιση είναι πετυχημένη.
Δείτε το βίντεο με τα τρικ των διαφημιστών.
Ειδήσεις σήμερα:
- Βασίλης Καλογήρου. Στην Καστοριά οι έρευνες για την εξιχνίαση του θανάτου του 39χρονου. Τι εξετάζει η αστυνομία
- Νέα έρευνα. Το Σινικό Τείχος είναι 3 αιώνες πιο παλιό από όσο νομίζουμε
- Απελευθέρωση ομήρων από τη Χαμάς. Ο Ερυθρός Σταυρός παρέλαβε τους πρώτους δύο Ισραηλινούς
- Οι 10 υπηρεσίες και προϊόντα που είναι πρωταθλητές στην ακρίβεια. Τι συμβαίνει με τα σουπερμάρκετ
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ