Ένα από τα τρικ των διαφημιστών, ήταν τα μελοποιημένα μηνύματα. Τα τραγουδάκια δηλαδή, που χρησιμοποιούνταν αντί σεναρίου, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον, ή καλύτερα το αυτί του θεατή. Οι μελωδίες ήταν ευχάριστες και ρυθμικές.
Τα τραγούδια στη διαφήμιση χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. Και όταν το τραγούδι «κολλάει» στο μυαλό του θεατή και το σιγομουρμουρίζει όλη την ώρα, τότε η διαφήμιση είναι πετυχημένη.
Δείτε το βίντεο με τα τρικ των διαφημιστών.
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας podstories.gr και εγγραφείτε συνδρομητές
Ειδήσεις σήμερα:
- Η ανάρτηση Τραμπ με βομβαρδισμό στην Υεμένη και τους Χούθι : ” Ουπς! Δεν θα γίνει καμία επίθεση από αυτούς”
- Πτώση της θερμοκρασίας 5 με 7 βαθμούς την επόμενη εβδομάδα. Νέο ψυχρό βαλκανικό μέτωπο με χιόνια
- ΗΠΑ. Σε ισχύ από σήμερα επιπλέον δασμοί 10% σε εισαγωγές από σχεδόν όλο τον κόσμο.
- Ανησυχία για πιθανή πρόσκρουση αστεροειδούς στη Σελήνη. Νέα στοιχεία από τη NASA
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ