Ένα από τα τρικ των διαφημιστών, ήταν τα μελοποιημένα μηνύματα. Τα τραγουδάκια δηλαδή, που χρησιμοποιούνταν αντί σεναρίου, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον, ή καλύτερα το αυτί του θεατή. Οι μελωδίες ήταν ευχάριστες και ρυθμικές.
Τα τραγούδια στη διαφήμιση χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. Και όταν το τραγούδι «κολλάει» στο μυαλό του θεατή και το σιγομουρμουρίζει όλη την ώρα, τότε η διαφήμιση είναι πετυχημένη.
Δείτε το βίντεο με τα τρικ των διαφημιστών.
Ειδήσεις σήμερα:
- Κλιμακώνεται η ένταση Ινδίας- Πακιστάν. “Ούτε σταγόνα νερού του ποταμού Ινδού δε θα φτάσει στο Πακιστάν”
- Ασθενής πήρε φωτιά και υπέστη εγκαύματα κατά τη διάρκεια χειρουργείου. ΕΔΕ από το υπουργείο Υγείας
- Το Πεκίνο διαψεύδει τον Τραμπ για τις συνομιλίες με τον Σι Τζινπίνγκ. «Δεν υπήρξαν διαπραγματεύσεις για τους δασμούς»
- Παγκόσμια σύναξη ηγετών στην κηδεία του Πάπα. “Σπαζοκεφαλιά” του Βατικανού το που θα καθίσουν
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ