Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων την κινηματογραφικής ταινίας «Χαμένο κορμί» (1961), ο σκηνοθέτης Μιχάλης Κακογιάννης βίωσε μια «περιπέτεια» με μία γυναίκα. Η ταινία ήταν η μεταφορά τη μεγάλη οθόνη του μυθιστορήματος του Φρέντερικ Γουέικμαν, συζύγου της Έλλης Λαμπέτη,
Πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα, ο Κακογιάννης με τον Γουέικμαν θα ταξίδευαν στο Λος Άντζελες, για να βρουν πρωταγωνιστή και εταιρεία που θα χρηματοδοτούσε το έργο.
Στο ξενοδοχείο που έμεναν, στη Νέα Υόρκη, εμφανίσθηκε μπροστά τους μια γυναίκα, φορτωμένη με γούνες και με μερικά σκυλάκια να χοροπηδάνε γύρω της. Εκείνη άρχισε να μιλάει με τον Γουέικμαν. Ήταν η υποκόμισσα Ελίζαμπεθ ντε Σελ. Ήταν παντρεμένη με πρωταθλητή αγώνων αυτοκινήτων.
Δείτε αποσπάσματα της ταινίας ξενόγλωσσής «Χαμένο Κορμί», με την Έλλη Λαμπέτη:
Η Ελίζαμπεθ σχολίασε ότι ήταν ο πέμπτος της γάμος και ότι θα ταξίδευε κι εκείνη στο Λος Άντζελες, για να εγκαταστήσει τα παιδιά της στους πρώην συντρόφους της. Στο σπίτι που είχε νοικιάσει, είχε μια τρομερή ιστορία.
Η κόρη της Λάνα Τάρνερ, είχε δολοφονήσει εκεί τον μαφιόζο εραστή της μητέρας της.
Οι δύο άνδρες έφτασαν στο Λος Άντζελες το πρωί. Το απόγευμα, ο Γουέικμαν είπε στον Κακογιάννη ότι είχε ένα μήνυμα από την Ελίζαμπεθ. Του είχε αφήσει τον αριθμό της για την καλέσει ο έλληνας σκηνοθέτης. Όπως κι έγινε.
Η Ελίζαμπεθ τους κάλεσε σε πάρτι. Ο Κακογιάννης είχε και τεράστια περιέργεια να δει τη βίλα που έγινε το έγκλημα, οπότε αποδέχθηκαν την πρόσκληση και πέρασαν ευχάριστα στο σπίτι της.
Την επόμενη μέρα, ο Γουέικμαν ανέφερε στον σκηνοθέτη ότι η Ελίζαμπεθ έδειξε ενδιαφέρον για εκείνον. Τον προειδοποίησε να προσέχει, γιατί ήταν νιόπαντρη. Η γυναίκα κάλεσε ξανά τον Κακογιάννη και του είπε ευθέως ότι από τη μέρα που τον συνάντησε δεν μπορούσε να τον βγάλει από το μυαλό της. Επιπλέον, του είπε ότι ο σύζυγός της θα ερχόταν να βάλει «τάξη», γιατί ο κίτρινος τύπος έγραφε, ότι ήταν έτοιμη να τον εγκαταλείψει.
Ο άντρας της επέστρεψε και αφού την ξυλοκόπησε, σήκωσε όλες τις καταθέσεις από τον κοινό τους λογαριασμό. Ο Γουέικμαν τρομαγμένος είπε στον έλληνα σκηνοθέτη να φύγουν και να πάνε κάπου που δεν τους ξέρουν.
Ο Κακογιάννης την είδε άλλη μία φορά. Η Ελίζαμπεθ τον είχε καλέσει σε δείπνο, όπου τον διαβεβαίωσε ότι θα ήταν και μερικοί φίλοι της.
Όταν έφτασε στο σπίτι, εκτός από τον μπάτλερ του συζύγου της δεν υπήρχε κανείς άλλος.
«Έκατσα στο σαλόνι και σκεφτόμουν πως θα μπορούσα να ξεμπλέξω», είχε αποκαλύψει ο Κακογιάννης. Τότε, κατέβηκε από τη σκάλα του πάνω ορόφου, ντυμένη με μαύρες μουσελίνες και του είπε: «Σε παγίδευσα».
«Τι έκανα μαζί της το κρατάω κρυφό», έγραψε ο Κακογιάννης στη βιογραφία του. «Πάντως, μου είχε δηλώσει πως, εφόσον την παντρευόμουν, θα ζούσαμε στο ταπεινό σπιτάκι που πάντα ονειρευόμουν. Θα γινόταν η τέλεια νοικοκυρά ενώ εγώ θα σκηνοθετούσα όποια ταινία ήθελα. Με τα λεφτά της φυσικά», πρόσθεσε και προφανώς δεν έγινε ποτέ ο έκτος σύζυγος.
Η ταινία πάντως γυρίστηκε αφού βρέθηκε χρηματοδότης και ήταν η πρώτη διεθνής συμμετοχή της Έλλης Λαμπέτη.
Στην Ελλάδα δεν γνώρισε ιδιαίτερη επιτυχία αν και συμμετείχε στο φεστιβάλ των Κανών ως υποψήφια για καλύτερη ταινία.
Πηγή πληροφοριών: «Μιχάλης Κακογιάννης. Σε πρώτο πλάνο». Χρήστος Σιάφκος. Εκδόσεις: Ψυχογιός
Διαβάστε και το έγκλημα που έγινε στο σπίτι που νοίκισε η υποκόμισα:
Αρχική εικόνα: Finos Films
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr