Η ακριβής χρήση αυτών των αντικειμένων, αποτελεί μυστήριο και είναι ένας αρχαιολογικός γρίφος. Μερικές θεωρίες υποστηρίζουν ότι μπορεί να συμβολίζουν τη γνώση, ή φορητούς βωμούς ή ακόμα και εργαλεία που χρησιμοποιούσαν οι θεοί.
Το ρολόι χειρός
Δύο από τα πιο ενδιαφέροντα αντικείμενα που παρατηρήθηκαν στις αρχαίες θεότητες των Σουμερίων ήταν το «ρολόι χειρός» που φαίνεται σε όλες σχεδόν τις απεικονίσεις και η μυστηριώδης «τσάντα» που έφεραν οι Θεοί.
Χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από τη Μεσοποταμία, στην Αμερική, έχει διαπιστωθεί ότι οι Μάγια, οι Αζτέκοι και άλλοι αρχαίοι πολιτισμοί χρησιμοποίησαν το ίδιο μοτίβο όταν απεικόνιζαν τις θεότητες τους
Στην Αίγυπτο, παρατηρήθηκε ότι το σύμβολο Ankh μεταφερόταν από τους θεούς, όπως ακριβώς και η μυστηριώδης τσάντα στην αρχαία Μεσοποταμία και την Αμερική.
Αλλά πως είναι δυνατόν σε όλους τους αρχαίους πολιτισμούς στην Αμερική, την Αίγυπτο και τη Μεσοποταμία να “επισκέπτονταν” οι ίδιοι θεοί;
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι οι αρχαίοι Aνουνάκι απεικονίζονται σχεδόν πάντα με ανθρωποειδή μορφή, παρόλο που πολλά χαρακτηριστικά υποδεικνύουν σαφείς διαφορές μεταξύ των θεοτήτων και των συνηθισμένων ανθρώπων. Τα χαρακτηριστικά του προσώπου των Aνουνάκι ήταν πάντα καλά κρυμμένα χάρη στα μεγάλα γένια.
Ακριβώς όπως οι αρχαίοι Σουμέριοι, οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι και διαφορετικοί πολιτισμοί στην Αμερική έκαναν το ίδιο.
Το προφανές ερώτημα είναι, γιατί αρχαίοι πολιτισμοί —χωρισμένοι χιλιάδες χιλιόμετρα μεταξύ τους— απεικόνιζαν τις θεότητες τους με σχεδόν πανομοιότυπο τρόπο και επιπλέον, να κουβαλούν μια μυστηριώδη τσάντα.
Στον αρχαιολογικό χώρο της La Venta, υπάρχει μια πέτρινη στήλη που απεικονίζει τον αρχαίο μεσοαμερικανικό θεό Quetzalcoatl, ο οποίος κρατά στο χέρι του την ίδια «τσάντα» που βλέπουμε στις αρχαίες απεικονίσεις των Σουμερίων.
Στο Κιομπεκλί Τεπέ (Göbekli Tepe), που βρίσκεται σε μια απομακρυσμένη κορυφή λόφου στη νότια Τουρκία, συναντάται το ίδιο αντικείμενο. Το Κιομπεκλί Τεπέ είναι ένας από τους αρχαιότερους μεγαλιθικούς ναούς στον πλανήτη μας.
Οι περίπλοκοι ογκώδεις πέτρινοι πυλώνες διατεταγμένοι σε μια σειρά από δαχτυλίδια, που υπάρχουν εκεί, αφηγούνται μια ιστορία χιλιετιών όταν διαφορετικοί πολιτισμοί κυβέρνησαν τον πλανήτη.
Οι ογκώδεις πέτρες πιστεύεται ότι είχαν σκαλιστεί από νεολιθικούς κυνηγούς-τροφοσυλλέκτες πριν από περίπου 12.000 χρόνια, παρόλο που πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι ο μυστηριώδης ναός, που αποτελείται από τρεις τεράστιους πέτρινους κύκλους, θάφτηκε σκόπιμα για άγνωστο λόγο, στο μακρινό παρελθόν.
Μετά από 13 χρόνια ανασκαφών, οι αρχαιολόγοι που ερευνούν τον αρχαίο χώρο δεν κατάφεραν να ανακτήσουν ούτε ένα εργαλείο κοπής πέτρας. Κανείς δεν μπόρεσε να καταλάβει πώς η ανθρωπότητα στην αρχαιότητα, η οποία πίστευαν ότι ήταν ανίκανη για τέτοιες κατασκευές, έχτισε μερικά από τα μεγαλύτερα λιθουργικά έργα στον πλανήτη.
Αρκετά είναι τα ερωτήματα που εγείρει η φιγούρα και απασχολούν τους μελετητές. Η παρουσία του μυστηριώδους σάκου, που κουβαλούσαν οι θεοί, δείχνει ότι αυτοί οι πολιτισμοί συνδέθηκαν με μυστηριώδη τρόπο; Γιατί οι αρχαίοι πολιτισμοί απεικόνιζαν τους Θεούς τους να κουβαλούν τη μυστηριώδη τσάντα; Τι ήταν μέσα σε αυτή; Και το πιο σημαντικό, πώς είναι ακόμη δυνατόν το αντικείμενο να υπάρχει σε διαφορετικούς πολιτισμούς σε όλο τον κόσμο οι οποίοι, σύμφωνα με τους επικρατέστερους μελετητές, δεν συνδέθηκαν ποτέ;
Και τέλος οι Αρχαίοι Ανουνάκι —που απεικονίζονται από τους Αρχαίους Σουμέριους— και οι Θεοί που επισκέφτηκαν τους αρχαίους πολιτισμούς των Μάγια, των Αζτέκων, των Τολτέκων και των Ολμέκων, είναι στην πραγματικότητα ίδιοι;
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr