Το μεγαλύτερο έργο υποδομής του κόσμου είναι ένα ευρωπαϊκό τούνελ που αναμένεται να είναι έτοιμο σε μια επταετία.
Οι εργασίες κατασκευής του μεγαλύτερης οδικής και σιδηροδρομικής σήραγγας στον κόσμο έχουν ξεκινήσει.
Το τούνελ “Fehmarn Belt Fixed Link” που θα συνδέει το νησί Lolland της Δανίας, με το νησί Fehmarn της Γερμανίας. Στόχος της νέας αυτής σήραγγας αυτοκινήτων και τρένων είναι η μείωση του σιδηροδρομικού δρομολογίου κατά δύο ώρες, και φυσικά η ενίσχυση και βελτίωση της οδικής σύνδεσης των δύο χωρών.
Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις, τα οχήματα θα χρειάζονται 10 λεπτά για να περάσουν από την σήραγγα μήκους 18 χλμ., και τα τρένα 7 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι οι επιβάτες τρένου από την Κοπεγχάγη προς το Αμβούργο θα χρειαστούν μόλις τρεις ώρες, αντί για πέντε, για τον συνολικό χρόνο ταξιδιού.
Η βυθισμένη σήραγγα θα έχει δύο ρεύματα για αυτοκίνητα και δύο για τρένα, και ένα για τα τμήματα συντήρησης ή εκτάκτου ανάγκης.
Νωρίτερα, η κυβέρνηση της Δανίας είχε εξετάσει την κατασκευή μιας γέφυρας για την σύνδεσή της με την Γερμανία, αλλά τελικά κέρδισε η ιδέα της σήραγγας. Η σήραγγα δεν θα μειώνει μόνο το χρόνο ταξιδιού των τρένων κατά δύο ώρες, αλλά και των αυτοκίνητων, μιας και οι έρευνες δείχνουν ότι θα μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού των οδηγών κατά μία ώρα σε σχέση με το παρελθόν.
Επιπλέον, αυτός που θέλει να ταξιδέψει μεταξύ των δύο χωρών δεν θα χρειάζεται να προγραμματίσει το ταξίδι του σύμφωνα με τα δρομολόγια των φέρι μποτ, ενώ δεν θα επηρεάζεται και από τις καιρικές συνθήκες της Βαλτικής θάλασσας καθώς θα ταξιδεύει στον πυθμένα της.
Το συγκεκριμένο έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2029 και το κόστος του υπολογίζεται κοντά στα 7 δις ευρώ.
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr