Πριν από λίγες βδομάδες αναρτήθηκε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια φωτογραφία από διαφήμιση της δεκαετίας του ‘50, η οποία απεικόνιζε ένα μωρό να καταναλώνει μια μπύρα Heineken από το στόμιο του μπουκαλιού. Ωστόσο, η εικόνα ήταν “photoshop”.
Η αποκάλυψη της γνησιότητάς της ξεκίνησε με αφορμή την κοινοποίησή της στο Twitter από το λογαριασμό «History Lovers Club», μιας σελίδας που ασχολείται με την ανάρτηση σπάνιων ιστορικών εικόνων. Η λεζάντα που τοποθετήθηκε είχε τον τίτλο «διαφήμιση της εποχής».
Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες. Πολλοί έσπευσαν να σχολιάσουν πως επρόκειτο για ψεύτικη φωτογραφία, παραθέτοντας και τον αντίστοιχο σύνδεσμο. Άλλοι, προσπαθώντας μάταια να την εξηγήσουν, ανέφεραν ότι την εποχή του Μεσαίωνα οι γονείς έδιναν στα μωρά να πιουν μπύρα διότι το νερό δεν ήταν αρκετά ασφαλές!
Στην πραγματικότητα, η παραποιημένη εικόνα σχεδιάστηκε για έναν διαγωνισμό Photoshop που φιλοξενήθηκε από την ιστοσελίδα «Worth1000», μια ψηφιακή πλατφόρμα, θυγατρική της εταιρείας «Design Crowd».
Η γνήσια φωτογραφία, που χρονολογείται περί τα 1955-1956, αποτελούσε μια διαφήμιση στο περιοδικό «LIFE», η οποία δημιουργήθηκε με σκοπό να προσελκύσει τους νεότερους καταναλωτές.
Η σόδα «7-Up» διαφημιζόταν ως ένα προϊόν για τα νεογέννητα που οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της εταιρείας «PepsiCo», συνιστούσαν στις μητέρες να την αναμειγνύουν με γάλα για έναν «αγνό και υγιεινό συνδυασμό»! Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η διαφήμιση:
«Το εικονιζόμενο μωρό είναι 11 μηνών – και ασφαλώς δεν είναι ο νεότερός μας πελάτης».
Σύμφωνα με τον Μάικλ Κάζιν, εργαζόμενο της εταιρείας μάρκετινγκ, Star Moose, «πολλά άτομα εκείνη την εποχή πίστευαν ότι η σόδα είχε φαρμακευτικές ιδιότητες».
Παρόλα αυτά, όπως ο ίδιος ομολογεί, «σήμερα δεν θα έδινε στα παιδιά του να πιουν σόδα από τόσο μικρά εξαιτίας της υπερβολικής ποσότητας ζάχαρης».
Διαβάστε στη “ΜτΧ”: Η παλιά διαφήμιση μπύρας που έκανε την Αμάντα Λιρ γνωστή σε όλη την Ελλάδα. Το ασπρόμαυρο σποτάκι με το ντεκολτέ της μπαργούμαν και τη διαχρονική ατάκα
Ειδήσεις σήμερα:
- Ανοιχτά σήμερα τα εμπορικά καταστήματα, τα πολυκαταστήματα και τα σούπερ μάρκετ. Δείτε το ωράριο
- Επίθεση στη χριστουγεννιάτικη αγορά του Μαγδεμβούργου. To προφίλ του δράστη. 4 νεκροί
- Ανοιχτά καταστήματα και σούπερ μάρκετ την Κυριακή. Αναλυτικά το εορταστικό ωράριο
- Χειμωνιάτικος καιρός με ισχυρές βροχές και θυελλώδεις άνεμοι. Ποιες περιοχές επηρεάζονται
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ