Η ανάλυση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού PISA 2022 (Πρόγραμμα Διεθνούς Αξιολόγησης Μαθητών) έδειξε ότι η πολύωρη χρήση ψηφιακών συσκευών στη διάρκεια της παράδοσης των μαθημάτων έχει αρνητικά αποτελέσματα. Ωστόσο, η χρήση τους μέχρι μία ώρα βοηθάει τους μαθητές στην απόδοσή τους.
Σε όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ, οι μαθητές που χρησιμοποιήσαν κινητό στο σχολείο μέχρι μία ώρα είχαν υψηλότερη επίδοση κατά 49 μονάδες, σε αντίθεση με τους μαθητές που ήταν απασχολημένοι με ψηφιακές συσκευές 7 ώρες τη μέρα.
Το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τον ΟΟΣΑ τα αποτελέσματα της έρευνας, στο πλαίσιο αλλαγών στην εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας, μετά τα μη ικανοποιητικά αποτελέσματα των μαθητών στον διαγωνισμό PISA 2022.
Σε όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ, το 45% μαθητών δήλωσε ότι ένιωθε εκνευρισμό ή ανησυχία, αν δεν είχε μαζί τα κινητά τηλέφωνά του.
1 στους 3 μαθητές ανέφερε ότι, λόγω των ψηφιακών συσκευών, αδυνατεί να εργαστεί καλά σε περισσότερα από τα μισά μαθήματα. Σε Βουλγαρία, Μαρόκο και Τουρκία, το ποσοστό φτάνει 40%.
Το 65% των μαθητών δήλωσε ότι αποσπάται χρησιμοποιώντας ψηφιακές συσκευές σε τουλάχιστον μερικά μαθήματα Μαθηματικών. Σε Αργεντινή, Βραζιλία, Καναδά, Χιλή, Φινλανδία, Λετονία, Μογγολία, Νέα Ζηλανδία και Ουρουγουάη το ποσοστό άγγιξε το 80%.
Αντίθετα, μόνο το 4% των μαθητών στην Ιαπωνία και το 9% στην Κορέα ανέφεραν ότι αποσπώνται από άλλους μαθητές, που χρησιμοποιούν ψηφιακές συσκευές σε κάθε ή σχεδόν κάθε μάθημα Μαθηματικών.
Πηγή εικόνας: Pexels
Ειδήσεις σήμερα:
- Κατά 42% αυξημένες οι φωτιές το 2024. Τι κατέγραψε η ετήσια έκθεση των ΜΕΤΕΟ και WWF Ελλάς
- Δύο ορφανές τίγρεις της Σιβηρίας επανενώθηκαν μετά από ταξίδι 200 χλμ. στα ρωσικά δάση. Η ιστορία του Μπόρις και της Σβετλάγια
- Μαθητής Γυμνασίου στη Λάρισα πήγε στο σχολείο με πιστόλι. Συνελήφθη μαζί με τον πατέρα του στον οποίο ανήκει
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr