Η ταινία «Η επιστροφή», κατάφερε να χαρίσει στον Λεονάρντο ντι Κάπριο το πολυπόθητο Όσκαρ Α΄ανδρικού ρόλου.
Όμως πέρα από την ερμηνεία του ντι Κάπριο, χαρακτηριστική ήταν στην ταινία η σκηνή με την περιβόητη μάχη με την αρκούδα, η οποία ήταν άκρως ρεαλιστική.
Στην επίμαχη σκηνή, μια αρκούδα προκειμένου να προστατέψει τα μικρά της, επιτίθεται βάναυσα τον πρωταγωνιστή.
Η πάλη με την αρκούδα είναι αρκετά σκληρή και αφήνει τον Χιου Γκλας, τον ήρωα που ενσαρκώνει ο Ντι Κάπριο, σχεδόν νεκρό με τραύματα σε όλο του κορμί.
Όπως αποκάλυψε ο σκηνοθέτης της ταινίας, Αλεχάντρο Ιναρίτου, χρειάστηκε μεγάλη προετοιμασία, έρευνα και συνεχείς επαναλήψεις για την σκηνή.
Ο Μεξικανός σκηνοθέτης σε πρώτο στάδιο μελέτησε πάνω από 100 βίντεο με επιθέσεις αρκούδων στο διαδίκτυο.
Επίσης στο πλαίσιο της έρευνας, μίλησε με αρκετούς ανθρώπους που επέζησαν από παρόμοιες επιθέσεις για να μπορέσει να αποδώσει όσο πιο ρεαλιστικά γινόταν την σκηνή, που ήταν καθοριστική για την εξέλιξη της πλοκής.
Προφανώς και δεν υπήρχε αληθινή αρκούδα στο γύρισμα, αλλά τον ρόλο της ανέλαβε ο κασκαντέρ Γκεν Έννις.
Ο 51χρονος φόρεσε μια μπλε στολή και μια μάσκα σαν κεφάλι αρκούδας. Πάνω σε αυτό οι ειδικοί των σπέσιαλ εφέ «ζωντάνεψαν» την αρκούδα στο υπολογιστή.
Ο κασκαντέρ έπρεπε να κινείται όπως μια πραγματική αρκούδα. Για αυτό χρειάστηκε σκληρή μελέτη και πολλές πρόβες για να βγει σωστό το αποτέλεσμα. Η σκηνή έπρεπε να γυριστεί σε μια μόνο λήψη και δεν μπορούσε να γίνει τμηματικά.
Ο Έννις μελέτησε ατελείωτες ώρες βίντεο με αρκούδες για να μάθει το πώς ακριβώς κινούνται, το πώς αντιδρούν, το πώς παλεύουν και να μπορέσει να τις μιμηθεί, ει δυνατόν απόλυτα.
Ο ίδιος σε συνέντευξή του είχε πει: «Ήθελαν το στόμα της αρκούδας να είναι χαμηλά στην πλάτη του Ντι Κάπριο. Έπρεπε να τραβήξω το μπουφάν του με το χέρι μου για να φαίνεται σαν να το τραβούν τα σαγόνια της αρκούδας».
Για αυτό το λόγο χρειάστηκε να περάσει αρκετές ώρες πολύ κοντά με τον ηθοποιό. «Για να το πετύχω αυτό, το πρόσωπό μου ήταν ουσιαστικά… στα οπίσθιά του. Το πρόσωπό μου ήταν στα οπίσθια του Λεονάρντο για αρκετό χρόνο. Καταλαβαίνω ότι αυτό μπορεί να είναι φαντασίωση κάποιων, αλλά δεν ήταν δική μου!» είπε χαριτολογώντας.
Ένα δεύτερο σημαντικό κομμάτι για την αληθοφάνεια της σκηνής, ήταν η αποτύπωση των ουλών στο σώμα του ντι Κάπριο, ο οποίος προτού αρχίσει το γύρισμα περνούσε πέντε ώρες κάθε ημέρα στην καρέκλα της make up artist Σίαν Γκριγκ και του ειδικού σε θέματα προσθετικής Ντάνκαν Τζάρμαν.
Ο σκηνοθέτης της ταινίας Αλεχάντρο Ινιάριτου, στην σκηνή της επίθεσης, ήθελε τα τραύματα να αιμορραγούν και ταυτόχρονα να μπορούν να ραφτούν με βελόνα και κλωστή σε συνεχόμενο πλάνο.
Η ομάδα χρειάστηκε να κατασκευάσει προσθετικά τμήματα σιλικόνης για να δημιουργήσει μερικά από τα πιο σοβαρά τραύματα του ήρωα, προσθέτοντας σε αυτά ακόμη και τρίχες για να μοιάζουν όσο το δυνατόν περισσότερο με αληθινό δέρμα, ενώ ενσωμάτωσε από πίσω τους αντλίες που πέταγαν το αίμα!
Μια ακόμα δυσκολία ήταν ότι τα τραύματα που υποτίθεται ότι προκάλεσε η αρκούδα, έπρεπε να διαφοροποιούνται από λήψη σε λήψη, ώστε να αποτυπώνουν τα διαφορετικά στάδια της ανάρρωσης.
Δείτε εδώ τη σκηνή της επίθεσης:
Όταν ο Ξανθόπουλος τα έβαζε με την αρκούδα 47 χρόνια πριν
Στη δική μας κινηματογραφική ιστορία, η ταινία που μας έμαθε τι πάει να πει μάχη με την αρκούδα είναι η «Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου», σε σκηνοθεσία του Απόστολου Τεγόπουλου, παραγωγής Κλακ Φιλμ.
Στην ταινία που γυρίστηκε το 1969, υπάρχει μια επική σύγκρουση ανάμεσα στον πρωταγωνιστή Νίκο Ξανθόπουλο και μια αρκούδα, μέσα στην οποία βρισκόταν ο ηθοποιός Ανέστης Βλάχος.
Δείτε εδώ τη σκηνή:
Διαβάστε στη “ΜτΧ”: Η τρομερή περιπέτεια του κυνηγού που έγινε ταινία με τον Ντι Κάπριο. Τον τραυμάτισε μια αρκούδα και οι σύντροφοί του τον εγκατέλειψαν να πεθάνει. Επιβίωσε για να εκδικηθεί
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr