Η Χιώτισσα πλοιοκτήτρια αγόρασε en bloc 36 φορτηγά πλοία συνολικής αξίας 835 εκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένης της ανάληψης τραπεζικών υποχρεώσεων ύψους 441,6 εκατομμυρίων δολαρίων, υποχρεώσεων bareboat και υποχρεώσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης, που υπόκεινται σε προσαρμογές χρέους και κεφαλαίου κίνησης, μέσω της εισηγμένης στη χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης Navios Maritime Partners L.P.
Η Navios θα έχει τον τρίτο μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων. Ο συνολικός στόλος της εταιρείας αυξάνεται κατά 24% ενώ ο επιμέρους στόλος των φορτηγών κατά 67%. Ο στόλος των 36 φορτηγών περιλαμβάνει 28 ιδιόκτητα πλοία και 10 υπό διαχείριση με option αγοράς και συνολική μεταφορική ικανότητα 3,9 εκατομμυρίων τόνων dw και μέσω όρο ηλικίας τα 9,6 έτη.
Υπολογίζεται ότι το EBITDA θα ανέλθει στα 164 εκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά έσοδα 81,5 εκατομμύρια το 2023.
Προσφάτως, η Αγγελική Φράγκου μιλώντας στο συνέδριο του Economist ανέφερε για τις ναυλαγορές:
«Πρέπει να σκεφτούμε την ευρύτερη εικόνα. Το 1/3 των προμηθειών σε καύσιμα προέρχεται από την εμπόλεμη περιοχή, ενώ είναι σημαντική η διασφάλιση της επάρκειας των τροφίμων. Έχουν αλλάξει πολλά. Κάθε κυβέρνηση πρέπει να πληρώσει ακριβά για να εξασφαλίσει ότι τα εμπορεύματα και τα προϊόντα θα φθάσουν σε αυτή με ασφάλεια για να έχει πρόσβαση ο κόσμος. Τα 40% του Φυσικού Αερίου και το 20% του πετρελαίου τα προμηθευόταν η Ευρώπη από τη Ρωσία. Τώρα στο πλαίσιο της προσπάθειας απεξάρτησης οι προμήθειες γίνονται από άλλες χώρες πιο μακρινές που σημαίνει ότι αυξάνουν τα τονομίλια, η απόσταση που καλύπτουν τα πλοία άρα το προϊόν που μεταφέρεται είναι πιο ακριβό» και συνέχισε:
«Σήμερα μετά από δύο χρόνια, όλοι ταξιδεύουμε και καταναλώνουμε. Για δύο χρόνια εργαζόμασταν από το γραφείο, δεν βγαίναμε να φάμε, δεν ταξιδεύαμε. Αγοράζαμε ηλεκτρονικά. Τα λεφτά δεν τα δίναμε για τις υπηρεσίες και τα δίναμε για εμπορεύματα. Ήταν ο λόγος που έσπασε η παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας. Τώρα αλλάζει πάλι το σκηνικό».
Για το επισιτιστικό πρόβλημα η Αγγελική Φράγκου είπε: «Υπάρχει η χωρητικότητα, υπάρχουν τα πλοία να μεταφέρουν τα σιτηρά. Όμως το θέμα είναι πολιτικό. Η Ναυτιλία μπορεί να δώσει λύση στην αστάθεια και μάλιστα γρήγορα».
Σε παλαιότερη συνέντευξή της, όταν ρωτήθηκε για το ρόλο των γυναικών στις κορυφαίες θέσεις στη ναυτιλία, απάντησε ότι “Δεν πιστεύω στο φύλο, τη φυλή, τη θρησκεία. Αν σκεφτείτε ποτέ ότι εργάζεστε σε μια εταιρεία για οποιαδήποτε άλλο λόγος πέρα από την ικανότητά σας, πρέπει να φύγετε!”.
Η Χιώτισσα πλοιοκτήτρια
Η Αγγελική Φράγκου γεννήθηκε στο νησί της Χίου στο βόρειο Αιγαίο Πέλαγος και προέρχεται από μια οικογένεια εφοπλιστών, με καταγωγή από τα Καρδάμυλα Χίου. Πήρε το Bachelor’s πτυχίο της στην μηχανολογία, από το “Πανεπιστήμιο Farleigh Dickinson” και το πτυχίο Master’s της στην μηχανολογία, από το “Πανεπιστήμιο Κολούμπια”.
Το 2004, η Φράγκου μάζεψε το ποσό των 200 εκατομμυρίων δολλαρίων για να αγοράσει την “Navios”. Πρίν από αυτό, εργαζόταν στην Wall Street, ως αναλύτρια στον εμπορικό όροφο της “Republic National Bank”, για κάποια χρόνια. Μεταξύ 2004 και 2014, “ο όμιλος Navios έχει πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδοτήσεις – 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια από τις κεφαλαιαγορές και 3,6 δισεκατομμύρια από το τραπεζικό χρέος”.
Αντλήθηκαν πληροφορίες από: Newmoney
Ειδήσεις σήμερα:
- «Κίνημα Δημοκρατίας», το όνομα του νέου κόμματος Κασσελάκη. Live η ιδρυτική διακήρυξη
- Λίβανος. Η στιγμή που ισοπεδώνεται με πέντε πυραύλους μια οκταώροφη πολυκατοικία. Τέσσερις νεκροί (βίντεο)
- Απαγορευτικό απόπλου λόγω ισχυρών ανέμων.Τα δρομολόγια που δεν εκτελούνται. Πτώσεις δέντρων και στα Τρίκαλα
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr