Το ταξίδι με αεροπλάνο το 1930 δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Το εισιτήριο ήταν ακριβό και οι περισσότεροι ταξίδευαν με τρένα ή λεωφορεία διανύοντας μεγάλες αποστάσεις κι έφταναν στον προορισμό τους μετά απο πολλές ώρες ή ακόμα και μέρες.
Μόνο όσοι ήταν πλούσιοι ταξίδευαν με αεροπλάνα ή όσοι είχαν επαγγελματικό λόγο, με τα έξοδα πληρωμένα από την εταιρεία. Η αμερικανική αεροπορική βιομηχανία αναπτύχθηκε ραγδαία.
Το 1930 μετέφερε μόνο 6.000 επιβάτες, ενώ το 1934 περισσότερους από 450.000. Το 1938 οι επιβάτες που ταξίδεψαν με αεροπλάνο ήταν 1,2 εκατομμύρια.
Τα πρώτα αεροσκάφη των αμερικανικών αερογραμμών ήταν στενά και μακριά. Τα καθίσματα των επιβατών θεωρήθηκαν ως καινοτομία, ένα είδος πολυτέλειας. Η πρώτη θέση δεν είχε τίποτα περισσότερο από συνηθισμένες καρέκλες χωρίς ζώνες ασφαλείας. Οι επιβάτες κάθονταν πίσω από το πιλοτήριο, χωρίς διαχωριστικό. Όμως, το πλήρωμα τους προσέφερε σάντουιτς με χαβιάρι.
Τα αεροπλάνα ήταν τόσο στενά που χωρούσε μόνο μια σειρά καθισμάτων σε κάθε πλευρά. Οι επιβάτες μπορούσαν να καπνίσουν.
Σταδιακά τα αεροπλάνα και οι ανέσεις που προσέφεραν άλλαξαν. Σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από τα πολυτελή τρένα και τα πλοία που διέσχιζαν ωκεανούς και άρχισαν να δημιουργούν χωριστά διαμερίσματα για δύο έως τρία άτομα. Ήταν η εποχή κατά την οποία μια πτήση από τη Μεγάλη Βρετανία με προορισμό την Αυστραλία διαρκούσε 11 ημέρες και περιελάμβανε 20 στάσεις.
Με τα χρόνια τα αεροπλάνα μεγάλωσαν, οι θέσεις τόσο της πρώτης όσο και της οικονομικής έγιναν ποιο άνετες και φυσικά οι ώρες πτήσης μειώθηκαν. Κάπως έτσι το αεροπλάνο έγινε το πιο δημοφιλές μέσο για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Πηγή χαρακτηριστικής εικόνας: Pickpick
Διαβάστε στη “ΜτΧ”: Η πρόσκρουση μαχητικού αεροπλάνου πάνω σε πολυκατοικία της Ανατολικής Γερμανίας. Πώς η ανυπακοή του πιλότου στις εντολές του κέντρου ελέγχου έσωσε εκατοντάδες εργάτες. Σκοτώθηκε ο ίδιος κι άλλα 6 άτομα
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr