Στο πρόσωπο του Κωνσταντίνου Καραμανλή ήταν επικεντρωμένες και όλες οι προεκλογικές εκστρατείες της ΝΔ στα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης, όσο ο ιδρυτής του κόμματος παρέμενε στην ηγεσία της παράταξης.
Οι πολιτικοί αντιμετώπιζαν τότε τη διαφήμιση με μεγάλη επιφύλαξη, καθώς την είχαν συνδέσει με τα …απορρυπαντικά!
Κεντρικό ρόλο στις εκστρατείες των κομμάτων είχε η αφίσα και τη μεγάλη τομή έκανε το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου.
Τύπωσε αφίσες που δεν είχαν ως κεντρικό θέμα το πρόσωπο του αρχηγού ή ενός υποψήφιου, αλλά πολιτικά συνθήματα ή πολίτες, που προέρχονταν από όλες τις κοινωνικές τάξεις. Κυρίως από εκείνες στις οποίες στόχευε πολιτικά: εργάτες, αγρότες, νέους και συνταξιούχους.
Ειδήσεις σήμερα:
- Το μοιρολόι της Παναγίας στις Καρυές Χίου. Ένα έθιμο που διαδραματίζεται μετά το τέλος της ακολουθίας των Παθών (βίντεο)
- Ποιες ώρες θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Μ. Παρασκευή. Υποχρεωτική ημιαργία για τα καταστήματα
- “Λαβράκι” της ΑΑΔΕ σε κρυφά Airbnb με κέρδη άνω των 8 εκατ. ευρώ. Πως τα εντόπισαν
- Αδειάζει η Αθήνα για το Πάσχα. Πάνω από 30΄οι καθυστερήσεις στην Αττική Οδό. Σύμμαχος η μείωση 12% στην τιμή της αμόλυβδης
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ