Γυναίκα με σοβαρή αλλεργία «αναγκάστηκε» να αγοράσει όλα τα φιστίκια σε πτήση. Πλήρωσε τρεις φορές την τιμή του εισιτηρίου

Γυναίκα με σοβαρή αλλεργία «αναγκάστηκε» να αγοράσει όλα τα φιστίκια σε πτήση. Πλήρωσε τρεις φορές την τιμή του εισιτηρίου

Μια εξαγριωμένη επιβάτης αεροπορικής εταιρείας με σοβαρή αλλεργία σε ξηρούς καρπούς λέει ότι αναγκάστηκε να ξοδέψει το τριπλάσιο κόστος της πτήσης της αγοράζοντας όλους τους ξηρούς καρπούς στο αεροπλάνο, για να μην έχει κρίση.

Η Leah Williams, μια 27χρονη από το Hampshire, είπε από αλλεργία σε ξηρούς καρπούς και ζήτησε από το προσωπικό της πτήσης της από το Ντίσελντορφ στο Λονδίνο να ανακοινώσει την αλλεργία της στους επιβάτες  και να μην αγοράσουν ή καταναλώσουν ξηρούς καρπούς.

Ωστόσο, ισχυρίζεται ότι το προσωπικό της οικονομικής πτήσης της Eurowings αρνήθηκε να το κάνει, κάτι που, όπως λέει, δεν της άφησε άλλη επιλογή παρά να αγοράσει και τα 48 πακέτα επί του αεροσκάφους και να ζητήσει από το προσωπικό να τα συσκευάσει.

«Η αεροσυνοδός με κοίταξε με κενό βλέμμα, σαν να ήμουν τρελή, και μου είπε: “Υπάρχουν πολλά όμως (σ.σ. σακουλάκια), θα πρέπει να τα μετρήσουμε”. Και της απάντησα: “Σας παρακαλώ, μετρήστε τα και θα πληρώσω για όλα, καθώς δεν μου έχετε αφήσει άλλη επιλογή».

Πλήρωσε σχεδόν 175 ευρώ για τα φιστίκια, ποσό τριπλάσιο από εκείνο που είχε δώσει για το εισιτήριό της στην οικονομική πτήση.

«Η Eurowings θα έπρεπε να ντρέπεται για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε την κατάσταση και για τον τρόπο με τον οποίο με έκανε να αισθάνομαι» είπε, θυμωμένη.

Στη σελίδα της, η εταιρεία ξεκαθαρίζει πως δεν μπορεί να εγγυηθεί πως τα γεύματα που παρέχει δεν έχουν ξηρούς καρπούς αλλά και ενημερώνει πως υπάρχουν διαθέσιμες συσκευασίες εντός του αεροσκάφους. Όσοι έχουν αλλεργία, καλούνταν να συζητήσουν με τον γιατρό τους, πριν κλείσουν εισιτήριο.

«Λυπούμαστε ειλικρινά που η πτήση μαζί μας δεν πήγε όσο ομαλά σχεδιάζαμε και λυπούμαστε για κάθε ταλαιπωρία που υπέστη η Leah Williams» είπε εκπρόσωπος, συμπληρώνοντας, όμως, πως το προσωπικό προσφέρθηκε να ενημερώσει τους άλλους επιβάτες. «Δέχθηκε αρχικά, αλλά μετά αποφάσισε να αγοράσει όλα τα πακέτα».

Πηγή: Daily Mail

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.