Έρευνα της Nielsen έδειξε ότι οι Έλληνες πληρώνουν περισσότερο κατά 28% και αγοράζουν λιγότερα κατά 2%

Έρευνα της Nielsen έδειξε ότι οι Έλληνες πληρώνουν περισσότερο κατά 28% και αγοράζουν λιγότερα κατά 2%

Γνωστά έγιναν τα αποτελέσματα της έρευνας της εταιρείας Nielsen για την ακρίβεια, που αποτυπώνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα χρήματα, αλλά αγοράζουν λιγότερα αγαθά.

Συγκεκριμένα, από την έρευνα της εταιρείας για την ακρίβεια αποδείχθηκε πως οι καταναλωτές πληρώνουν έως 28% περισσότερο, αλλά αγοράζουν 2% λιγότερα αγαθά σε σχέση με το 2006.

Απογοητευτικά τα στοιχεία

Από τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας για την εταιρεία, «φάνηκε» επίσης ότι το 76% των καταναλωτών έχει επηρεαστεί από το shrinkflation, δηλαδή παίρνει μικρότερη ποσότητα στη συσκευασία, αλλά με αυξημένη τιμή.

Κοινώς, οι εταιρείες ρίχνουν την ποσότητα μέσα σε ένα απορρυπαντικό, αλλά διατηρούν την ίδια τιμή

Αυτό που αξίζει να αναφερθεί, καταληκτικά, είναι ότι τον Οκτώβριο, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος, μειώθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών στην Ελλάδα κατά 136 εκατομμύρια ευρώ

Πηγή: Reader

Εικόνα: Pexels

Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr