Αθήνα. Πελάτης αποκάλεσε “καθυστερημένο” υπάλληλο. Πως ο υπεύθυνος τον “αποστόμωσε” μέσω των social mediamtx
Ένα εξοργιστικό περιστατικό συνέβη πρόσφατα σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα.
Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο, σε γνωστό εστιατόριο, πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο, με αφορμή ότι ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του.
Το περιστατικό εξόργισε αρκετούς, με τους υπεύθυνους του καταστήματος να αντιδρούν αμέσως και μάλιστα το έκαναν και μέσω σόσιαλ, καλώντας τον πελάτη να μην ξαναπατήσει το πόδι του στο μαγαζί τους!
«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας ‘’καθυστερημένο’’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας» έγραψαν, με την ανάρτηση του καταστήματος να γίνεται viral στα σόσιαλ και τον κόσμο να τους αποθεώνει για τη στάση τους.
Ειδήσεις σήμερα:
- Τέλος εποχής για τα υποθηκοφυλακεία. Ηλεκτρονικές οι συναλλαγές μέσω κτηματολογίου. Το σχέδιο για Τεχνητή Νοημοσύνη
- Θεσσαλονίκη. Απόπειρα απάτης με το πρόσχημα του ΔΕΔΔΗΕ – Ζητούσαν 18.000 ευρώ για διαγραφή οφειλής
- Υπουργείο Υγείας. Στα φαρμακεία της γειτονιάς φάρμακα υψηλού κόστους μετά τον κλειδαρά στον ΕΟΠΥΥ
- Συγκινητικός απολογισμός της Καίτης Γκρέυ. «Ο κόσμος είναι καλός, αλλά εμείς τον κάνουμε κακό» (Βίντεο)
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ