Μόλις είχε αρχίσει να λειτουργεί η γραμμή με ξύλινα βαγόνια.
Μέχρι το 1955 έκανε τέρμα στον σταθμό ΑΤΤΙΚΗ.
Πριν να γίνει η γέφυρα του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομο στο συγκεκριμένο σημείο, ο δρόμος έκλεινε για την ασφαλή διέλευση του τραίνου με μία αλυσίδα, γι΄ αυτό η περιοχή λεγόταν και Αλυσίδα.
Μετά την κατασκευή της γέφυρας την αποκαλούσαν Γέφυρα.
Να το πάρει το ποτάμι;
Ο σταθμός του τραίνου είναι τα “Άνω Πατήσια”, δεξιά είναι η εκκλησία της Αγίας Βαρβάρας και αριστερά, την εποχή της φωτογραφίας (1956), ήταν το αναψυκτήριο “Η Όασις”.
Στα εκατό μέτρα αριστερά, είναι ακόμη η Λεόντειος σχολή και στα πεντακόσια μέτρα δεξιά, το γήπεδο του Απόλλωνα Αθηνών και το άλσος Μπρομπονά
Το εισιτήριο κόστιζε 2,5 δραχμές, αν κάποιος έκανε χρήση όλου του δικτύου, που τότε έκανε τέρμα στα Άνω Πατήσια. Αν χρησιμοποιούσε τη γραμμή σε απόσταση πέντε χιλιομέτρων, το εισιτήριο κόστιζε 1 δραχμή. Τότε είχε αξία.
Διαβάστε επίσης στη “ΜτΧ”: Ποιος είναι ο σταθμός που χτίστηκε στη θέση της θρυλικής γραμμής του ατμοκίνητου «Θηρίου» και έγινε υπέργειος για να μη διχοτομήσει το ιστορικό κέντρο της περιοχής (φωτο)…
Ειδήσεις σήμερα:
- Τέλος εποχής για τα υποθηκοφυλακεία. Ηλεκτρονικές οι συναλλαγές μέσω κτηματολογίου. Το σχέδιο για Τεχνητή Νοημοσύνη
- Θεσσαλονίκη. Απόπειρα απάτης με το πρόσχημα του ΔΕΔΔΗΕ – Ζητούσαν 18.000 ευρώ για διαγραφή οφειλής
- Υπουργείο Υγείας. Στα φαρμακεία της γειτονιάς φάρμακα υψηλού κόστους μετά τον κλειδαρά στον ΕΟΠΥΥ
- Συγκινητικός απολογισμός της Καίτης Γκρέυ. «Ο κόσμος είναι καλός, αλλά εμείς τον κάνουμε κακό» (Βίντεο)
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ