Την οργή της Ένωσης Καθολικών Τηλεθεατών στην Ιταλία προκάλεσε διαφήμιση, στην οποία μοναχές εμφανίζονται να τρώνε πατατάκια ως όστια κατά τη διάρκεια της Θείας Μετάληψης.
Η διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαφήμιση της εταιρείας Amica Chips, μιας από τις μεγαλύτερες ιταλικές εταιρείες τσιπς, εξελίσσεται σε ένα μοναστήρι με τις μοναχές να ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Μετάληψη. Όταν όμως η ηγουμένη αντιλαμβάνεται ότι δεν υπάρχει όστια, τότε στη θέση της βάζει τσιπς.
Όταν η πρώτη από τις μοναχές λαμβάνει τη Θεία Μετάληψη υπό τους ήχους του Ave Maria και αντιλαμβάνεται ότι αντί για όστια υπάρχουν τσιπς, ανοίγει τα μάτια της με την κάμερα να στρέφεται προς την ηγουμένη, η οποία απολαμβάνει τα πατατάκια.
Απαντώντας στην κριτική, η διαφημιστική που ετοίμασε το σποτ εξήγησε ότι στόχος της ήταν οι νέοι «με μια αίσθηση βρετανικού χιούμορ».
Οι εξηγήσεις αυτές, ωστόσο, δεν έπεισαν την ένωση τηλεθεατών Aiart, η οποία ζήτησε την «άμεση απόσυρση» της διαφήμισης κατηγορώντας την εταιρεία για προσφυγή στη βλασφημεία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις.
Η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση και της καθολικής εφημερίδας, Avvenire, η οποία στο κύριο άρθρο της έγραψε «ο Χριστός έγινε πατατάκι. Τον βεβήλωσαν όπως πριν από 2.000 χρόνια»
Ειδήσεις σήμερα:
- Αεροπορική εταιρεία του Πακιστάν ζητά συγγνώμη για διαφήμιση με αεροσκάφος της να κατευθύνεται πάνω στον Πύργο του Άιφελ
- Ο Τζο Μπάιντεν χορηγεί χάρη σε 2.500 κρατούμενους για ναρκωτικά λίγο πριν την αποχώρησή του
- Αναστέλλεται η εφαρμογή του από τις 19 Ιανουαρίου. Απειλή κλεισίματος του TikTok στις ΗΠΑ αν δεν ανατραπεί ο νόμος
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr