Ανήλικα κορίτσια ανεβάζουν στο Τικ Τοκ τη ρουτίνα περιποίησης τους πριν πάνε στο σχολείο το πρωί. Η ανησυχητική νέα τάση

Ανήλικα κορίτσια ανεβάζουν στο Τικ Τοκ τη ρουτίνα περιποίησης τους πριν πάνε στο σχολείο το πρωί. Η ανησυχητική νέα τάση

Αυτή η τάση της εποχής για ένα αψεγάδιαστο δέρμα, λαμπερό, χωρίς πόρους και κοκκινίλες -που τις περισσότερες φορές υπάρχει χάρη στα φίλτρα των social mediamtx τα οποία καμουφλάρουν τα αληθινά μας πρόσωπα- έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις.

Πολλά κορίτσια, ανήλικα ακόμα, ανεβάζουν στην πλατφόρμα βίντεο στα οποία δείχνουν την «καθημερινή ρουτίνα τους, καθώς ετοιμάζονται για το σχολείο», όπου χρησιμοποιούν ακριβά προϊόντα περιποίησης, όπως διάφορες κρέμες,cleansers, serums, toners, υαλουρονικό οξύ, για να «παραμείνουν ενυδατωμένες καθ΄όλη τη διάρκεια της μέρας», όπως ισχυρίζονται.

@aliceoakleyy Grwm #foryoupage #grwm #school #grwmroutine ♬ original sound – Alice Oakley

Τα λεγόμενα back to school skincare και new school skincare, έχουν γιγαντωθεί και το φαινόμενο έχει εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, με πολλά παιδιά να επισκέπτονται μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων με καλλυντικά και να εκδηλώνουν ακόμα και επιθετικές συμπεριφορές ενάντια στους υπαλλήλους, όταν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.

Μάλιστα, βίντεο που έχουν ανέβει στο TikTok, δείχνουν κορίτσια να αναζητούν συγκεκριμένα ακριβά προϊόντα, να λερώνουν συσκευασίες, να καταστρέφουν δείγματα και να συμπεριφέρονται υποτιμητικά στους εργαζόμενους. Και όλα αυτά, για να αποκτήσουν ένα πολυπόθυτο καλλυντικό που μπορεί να χρησιμοποιεί η αγαπημένη τους influencer, ή άλλα που έχουν γίνει viral στην πλατφόρμα. Το πρόβλημα είναι πως οι γυναίκες που τα χρησιμοποιούν, είναι πολλά χρόνια μεγαλύτερές τους.

@xchloe_grwmx grwm for schooll (from earlier) #fyp #school #foryoupage #xyzbca #trending ♬ original sound – ́ ꨄ

Όταν παιδιά 9, 10, 12 και 15 ετών έχουν τόσο άμεση και έντονη επαφή με τα social mediamtx, ενώ ακόμα διαμορφώνεται ο χαρακτήρας τους και βρίσκονται σε μια ευάλωτη και εύκολα χειραγωγήσιμη ηλικία, είναι πολύ εύκολο να ακολουθούν ευλαβικά τα trend και όλα όσα τους πλασάρονται ακατέργαστα σαν πληροφορία.

Οπότε, μέσω αυτής, τα πρότυπα των παιδιών αλλάζουν, μεταβάλλονται, δημιουργείται η ανάγκη να έχουν μια συγκεκριμένη εικόνα, να κάνουν ειδική περιποίηση, τίποτα δεν είναι αρκετά καλό για εκείνα -αφού τα σώματα και τα δέρματα που βλέπουν- δεν είναι εφικτά. Ο βομβαρδισμός προϊόντων είναι τόσο μεγάλος και τα κορίτσια πειραματίζονται πάνω στο δέρμα τους με όλα όσα βλέπουν, χωρίς να μπορούν να διασταυρώσουν τις πληροφορίες.

Πέρα από το σωματικό αντίκτυπο που έχει αυτή η διαδικασία του -χωρίς όρια- skincare, που είναι η υποτροπή και οι βλάβες που δημιουργούνται στο δέρμα, υπάρχει και ένα άλλο κομμάτι που έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα κορίτσια αυτά, χάνουν την παιδική τους ηλικία, βιάζονται να μεγαλώσουν, γίνονται ένα ακόμα κομμάτι της βιομηχανίας της ομορφιάς, μπαίνουν σε ένα διαρκές κυνήγι για την τελειότητα.

Είναι σχεδόν τρομακτική η εικόνα ενός παιδιού που δεν έχει κανένα πρόβλημα στο δέρμα του, να βάζει πολύ βαριές κρέμες και συστατικά όπως η ρετινόλη, η οποία είναι πασίγνωστη για την αντιγηραντική της ιδιότητα, αφού βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου και συμβάλλει στην αναγέννηση των κυττάρων, πράγμα που σημαίνει ότι απευθύνεται σε άτομα που θέλουν να μειωθούν οι ρυτίδες και η χαλάρωση του δέρματός τους.

Προφανώς από την πλευρά τους οι beauty guru ή οι influencer παίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτό, αφού μπορεί καθημερινά να μοιράζονται τις ρουτίνες που ακολουθούν στο skincare, χωρίς να διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις, διαφημίζοντας προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για όλους τους ανθρώπους, για όλες τις ηλικίες και όλα τα δέρματα, αφού για πολλά από αυτά μπορεί να έχουν πληρωθεί για να διαφημιστούν -όπως συμβαίνει στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Πηγή άρθρου| της Άντυ Κουκλάδα, Reader | Πηγή αρχικής φωτογραφίας: Freepik

Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr