Πριν να γίνει πιλότος εργάστηκε ως ταξιτζής στη Νέα Υόρκη. Γρήγορα όμως γοητεύτηκε από τα αεροπλάνα.
Πρώτα άρχισε να πιλοτάρει αεροπλάνα που μετέφεραν αλληλογραφία. Ως πιλότος στην υπηρεσία του ταχυδρομείου κάλυψε 413.034 μίλια και συμπλήρωσε 4.000 ώρες πτήσης.
Στις 18 Σεπτεμβρίου 1920 κι ενώ πετούσε στα 10.000 πόδια κοντά στο Κλήβελαντ του Οχάιο παρατήρησε ότι ο άνεμος δεν ήταν κόντρα στην πορεία του.
Σκέφτηκε τότε να βάλει τα δυνατά του για να σπάσει το ρεκόρ της συγκεκριμένης πτήσης.
Με τη βοήθεια του ευνοϊκού ανέμου και τις δικές του ικανότητες, έφτασε στο σταθμό της Νέας Υόρκης κατά 49 λεπτά νωρίτερα από το προηγούμενο ρεκόρ.
Τον Οκτώβριο του 1920 μεταφέρθηκε στο Western Division, όπου ο προϊστάμενός του αναγκάστηκε πολλές φορές να τον επιπλήξει, επειδή δεχόταν αναφορές ότι στις πτήσεις ο Hopson δεν τηρούσε τους κανόνες ασφαλείας και προέβαινε σε επικίνδυνα κόλπα με τα ταχυδρομικά αεροπλάνα.
Ο Hopson έκανε δεύτερο ρεκόρ από την Ομάχα στο Σικάγο. Πέταξε με την εκπληκτική για την εποχή ταχύτητα των 140 μιλίων ανά ώρα και έφτασε 6 λεπτά νωρίτερα από το προηγούμενο ρεκόρ.
Τον Σεπτέμβριο του 1925 το αεροσκάφος του καταστράφηκε ολοσχερώς σε αναγκαστική προσγείωση στην Αϊόβα, όταν έπεσε σε καταιγίδα και ο κινητήρας έπαψε να λειτουργεί.
Όταν οι ιδιωτικές εταιρείες ανέλαβαν την υπηρεσία αποστολής αλληλογραφίας, ο Hopson συνεργάστηκε με τη National Air Transport Company που εκτελούσε συνήθως πτήσεις μεταξύ Νέας Υόρκης και Σικάγου.
Η τελευταία πτήση
Στις 18 Οκτωβρίου 1938, ο 38χρονος πιλότος σκοτώθηκε κοντά στο Πολκ της Πενσυλβάνια, ενώ ταξίδευε από τη Νεα Υόρκη στο Κλήβελαντ μετά τα μεσάνυχτα.
Η συντριβή του αεροσκάφους προκάλεσε αίσθηση όχι μόνο γιατί ο πιλότος ήταν φημισμένος, αλλά επειδή το αεροπλάνο εκτός από το συνηθισμένο φορτίο, δηλαδή την αλληλογραφία, μετέφερε και διαμάντια.
Πληροφορίες από postalmuseum.si.edu
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr