Το 1953 πραγματοποιήθηκε το πρώτο διεθνές Ράλλυ Ακρόπολις. Ο αγώνας είχε ξεκινήσει από τους ανθρώπους της ΕΛΠΑ από το 1951, χωρίς τη συμμετοχή ξένων.
Αφετηρία και τερματισμός ήταν ο βράχος της Ακρόπολης απ΄ όπου ο αγώνας πήρε και το όνομά του.
Τα πρώτα χρόνια οι συμμετέχοντες ήταν εύποροι άντρες που είχαν και τα κατάλληλα αυτοκίνητα.
Ο Τύπος της εποχής έγραψε για το Ράλλυ Ακρόπολις: «το σκληρότερο Ράλλυ της Ευρώπης».
Ο χαρακτηρισμός δόθηκε λόγω των δύσβατων χωματόδρομων που διέσχιζαν οι οδηγοί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Τότε το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν μια μεγάλη περιπέτεια για τους συμμετέχοντες. Μετά από αρκετές ώρες στο δρόμο, εκτός από την έλλειψη σήμανσης, είχαν να αντιμετωπίσουν και την κούραση.
Παρά τις δυσκολίες, οι περισσότεροι οδηγοί ολοκλήρωναν τη διαδρομή με μεγάλη ικανοποίηση.
Μάλιστα όταν πολλοί από τους χωματόδρομους ασφαλτοστρώθηκαν, αρκετοί οδηγοί δυσαρεστήθηκαν.
Δείτε στο βίντεο της «Μηχανής του Χρόνου» τους οδηγούς που συμμετείχαν στα πρώτα Ράλλυ Ακρόπολης να περιγράφουν τις περιπέτειές τους.
Διαβάστε στη “ΜτΧ”: 83 νεκροί και 100 τραυματίες. O θανατηφόρος αγώνας αυτοκινήτων στο Λε Μαν. Παρά την απερίγραπτη τραγωδία ο αγώνας συνεχίστηκε. Νίκησε ο οδηγός που προκάλεσε την τραγωδία και πανηγύρισε τη νίκη του! (βίντεο)
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr