Το 1953 πραγματοποιήθηκε το πρώτο διεθνές Ράλλυ Ακρόπολις. Ο αγώνας είχε ξεκινήσει από τους ανθρώπους της ΕΛΠΑ από το 1951, χωρίς τη συμμετοχή ξένων.
Αφετηρία και τερματισμός ήταν ο βράχος της Ακρόπολης απ΄ όπου ο αγώνας πήρε και το όνομά του.
Τα πρώτα χρόνια οι συμμετέχοντες ήταν εύποροι άντρες που είχαν και τα κατάλληλα αυτοκίνητα.
Ο Τύπος της εποχής έγραψε για το Ράλλυ Ακρόπολις: «το σκληρότερο Ράλλυ της Ευρώπης».
Ο χαρακτηρισμός δόθηκε λόγω των δύσβατων χωματόδρομων που διέσχιζαν οι οδηγοί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Τότε το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν μια μεγάλη περιπέτεια για τους συμμετέχοντες. Μετά από αρκετές ώρες στο δρόμο, εκτός από την έλλειψη σήμανσης, είχαν να αντιμετωπίσουν και την κούραση.
Παρά τις δυσκολίες, οι περισσότεροι οδηγοί ολοκλήρωναν τη διαδρομή με μεγάλη ικανοποίηση.
Μάλιστα όταν πολλοί από τους χωματόδρομους ασφαλτοστρώθηκαν, αρκετοί οδηγοί δυσαρεστήθηκαν.
Δείτε στο βίντεο της «Μηχανής του Χρόνου» τους οδηγούς που συμμετείχαν στα πρώτα Ράλλυ Ακρόπολης να περιγράφουν τις περιπέτειές τους.
Διαβάστε στη “ΜτΧ”: 83 νεκροί και 100 τραυματίες. O θανατηφόρος αγώνας αυτοκινήτων στο Λε Μαν. Παρά την απερίγραπτη τραγωδία ο αγώνας συνεχίστηκε. Νίκησε ο οδηγός που προκάλεσε την τραγωδία και πανηγύρισε τη νίκη του! (βίντεο)
Ειδήσεις σήμερα:
- Τέλος εποχής για τα υποθηκοφυλακεία. Ηλεκτρονικές οι συναλλαγές μέσω κτηματολογίου. Το σχέδιο για Τεχνητή Νοημοσύνη
- Θεσσαλονίκη. Απόπειρα απάτης με το πρόσχημα του ΔΕΔΔΗΕ – Ζητούσαν 18.000 ευρώ για διαγραφή οφειλής
- Υπουργείο Υγείας. Στα φαρμακεία της γειτονιάς φάρμακα υψηλού κόστους μετά τον κλειδαρά στον ΕΟΠΥΥ
- Συγκινητικός απολογισμός της Καίτης Γκρέυ. «Ο κόσμος είναι καλός, αλλά εμείς τον κάνουμε κακό» (Βίντεο)
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ